Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254
Назва: Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків
Інші назви: Аксиологичный, компетентностный, личностно- ориентированный и субъектно-действенный подходы к эстетическому воспитанию подростков
Axiology, competence, personality oriented and subject-activity according teenager’s aesthetic education
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
аксіологічний підхід
аксиологичный подход
axiology approach
компетентнісний підхід
компетентностный подход
competence approach
особистісно зорієнтований підхід
личностно-ориентированный подход
personality oriented approach
суб’єктно-дiяльнісний підхід
субъектно-действенный подход
subject-activity approach
Рік публікації: 2018
Видавець: Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі)
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків. Імперативи розвитку громадянського суспільства у забезпеченні національної конкурентоспроможності. І міжн. наук. -практ. конф. Секція 5. Освіта та педагогіка. (Батумі, Грузія. 13-14 грудня 2018 р.). Included in ACADEMIA.EDU Editor: Prof. Dr. B. Gechbaia. Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі). V. II. 328 с. С.186–189.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання, що пов’язане із дослідженням реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, що полягає у сприянні становленню підлітка як суб’єкта, здатного до самовизначення. В статье рассмотрены вопросы, что связано с исследованием реализации субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков во взаимодействии общеобразовательных и внешкольных учебных заведений, заключается в содействии становлению ребенка как субъекта, способного к самоопределению. The article considers the issue related to the study of the implementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the interaction of secondary and out-of-school educational institutions, which is to promote the development of adolescents as a subject capable of self-determination.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Axiology_Competence_Personality.pdf330.3 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.