Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254
Назва: | Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків |
Інші назви: | Аксиологичный, компетентностный, личностно- ориентированный и субъектно-действенный подходы к эстетическому воспитанию подростков Axiology, competence, personality oriented and subject-activity according teenager’s aesthetic education |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education аксіологічний підхід аксиологичный подход axiology approach компетентнісний підхід компетентностный подход competence approach особистісно зорієнтований підхід личностно-ориентированный подход personality oriented approach суб’єктно-дiяльнісний підхід субъектно-действенный подход subject-activity approach |
Рік публікації: | 2018 |
Видавець: | Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі) |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Аксіологічний, компетентнісний, особистісно зорієнтований та суб’єктно-дiяльнісний підходи до естетичного виховання підлітків. Імперативи розвитку громадянського суспільства у забезпеченні національної конкурентоспроможності. І міжн. наук. -практ. конф. Секція 5. Освіта та педагогіка. (Батумі, Грузія. 13-14 грудня 2018 р.). Included in ACADEMIA.EDU Editor: Prof. Dr. B. Gechbaia. Publishing house «Kalmosani» (Тбілісі). V. II. 328 с. С.186–189. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто питання, що пов’язане із дослідженням реалізації суб’єктно-діяльнісного підходу в естетичному вихованні підлітків у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів, що полягає у сприянні становленню підлітка як суб’єкта, здатного до самовизначення. В статье рассмотрены вопросы, что связано с исследованием реализации субъектно-деятельностного подхода в эстетическом воспитании подростков во взаимодействии общеобразовательных и внешкольных учебных заведений, заключается в содействии становлению ребенка как субъекта, способного к самоопределению. The article considers the issue related to the study of the implementation of the subject-activity approach in the aesthetic education of adolescents in the interaction of secondary and out-of-school educational institutions, which is to promote the development of adolescents as a subject capable of self-determination. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/254 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Axiology_Competence_Personality.pdf | 330.3 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.