Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/257
Назва: | Моделювання системи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Моделирование системы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных заведений в эстетическом воспитании подростков Modelling of the system of interaction of general secondary schools and out-of-school education in the aesthetic education of the teenager’s |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education система система system вектори взаємодії векторы взаимодействия interaction vectors загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions |
Рік публікації: | 2018 |
Видавець: | м. Херсон |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Моделювання системи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних закладів в естетичному вихованні підлітків. Педагогічні науки. Вип. LXXXIV Т. 1. 2018. С. 71–76. |
Короткий огляд (реферат): | У статті порушено проблему пошуку нових засобів естетичного виховання підлітків закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Здійснено спробу довести, що розроблена система означеної взаємодії може залучатись до освітнього процесу не лише в якості навчального забезпечення, але й як засобу естетичного виховання підлітків. З-поміж шести векторів взаємодії, що мають значний виховний вплив, виокремлено педагогічні механізми означеної взаємодії, технологічні, методичні засоби, що позитивно впливають на естетичне виховання підлітків. В статье затронута проблема поиска новых средств эстетического воспитания подростков заведений общего среднего и внешкольного образования. Осуществлена попытка доказать, что разработанная система такого взаимодействия может привлекаться к образовательному процессу не только в качестве учебного обеспечения, но и как средству эстетического воспитания подростков. Среди шести векторов взаимодействия, которые имеют значительное воспитательное влияние, выделены педагогические механизмы отмеченного взаимодействия, технологические, методические средства, которые положительно влияют на эстетическое воспитание подростков. The article was written about the problem of finding new means of aesthetic education for teenager’s secondary schools and out-of-school education. An attempt has been made to prove that a developed system of this kind of interaction can be involved in the educational process not only as an educational provision, but also as a means of aesthetic education of adolescents. Among the six vectors of interaction, which have significant educational effect, the pedagogical mechanisms of the specified interaction, technological, methodical means that positively influence the aesthetic education of teenager’s. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/257 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Modelling_System_Of_Interaction.pdf | 227.76 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.