Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Назва: Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика
Інші назви: Личностно-профессиональная компетентность педагога: теория и практика
Personal and professional teacher’s competence: theory and practice
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: Особистісно-професійна компетентність
Личностно-профессиональная компетентность
Personal and professional competence
педагог
педагог
teacher
теорія
теория
theory
практика
практика
practice
Рік публікації: 2017
Видавець: Суми : НІКО
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : збірник матер. І Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 28 лютого 2017 року) / загальна редакція к. пед. наук, доц. Сєрих Л.В. Суми : НІКО, 2017. 392 с.
Короткий огляд (реферат): У матеріалах конференції висвітлюються погляди сучасних науковців, методистів, управлінців, учителів на проблему формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів. У контексті гуманітарних смислів розкриваються професійні, соціальні, управлінські, психологічні, методичні характеристики професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, повної загальної середньої, позашкільної, професійної вищої освіти. В материалах конференции освещаются взгляды современных ученых, методистов, управленцев, учителей на проблему формирования и развития личностно-профессиональной компетентности педагогов. В контексте гуманитарных смыслов раскрываются профессиональные, социальные, управленческие, психологические, методические характеристики профессиональной компетентности педагогов дошкольного, начального, полного общего среднего, внешкольного, профессионального высшего образования. The conference materials highlight the views of modern scientists, methodologists, managers, teachers on the problem of formation and development of personal and professional competence of teachers. In the context of humanitarian meanings, professional, social, managerial, psychological, methodological characteristics of professional competence of teachers of preschool, primary, complete general secondary, out-of-school, professional higher education are revealed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/268
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Persona_And_Professional_Teacher’s.pdf4,92 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.