Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-15T05:53:39Z-
dc.date.available2021-07-15T05:53:39Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Теоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. зб. матер. міжнар. конф. (м. Суми, 07 грудня 2017 року). Суми : ФОП Цьома С.П., 2017. Ч.2. С. 283–288.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269-
dc.description.abstractУ статті висвітлюються теоретичні та методичні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Педагогічний процес у взаємодії означених закладів розглядається як інноваційний. Подано філософські, соціокультурні та психолого-педагогічні детермінанти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. В статье освещаются теоретические и методические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Педагогический процесс во взаимодействии указанных заведений рассматривается как инновационный. Представлены философские, социокультурные и психолого-педагогические детерминанты взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. The article highlights the theoretical and methodological basis for the interaction of secondary schools and out-of-school education in aesthetic education of teenagers. The pedagogical process, in collaboration of these institutions is seen as innovative. The presents philosophical, sociocultural and pedagogical determinants of the interaction of secondary schools and out-of-school in aesthetic education of teenagers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : ФОП Цьома С. П.uk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.titleТеоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeТеоретические и методологические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeTheoretical and methodological principles of interaction of secondary and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Theoretica_And_Methodological_Principles_Of_Interaction.pdf340.34 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.