Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269
Назва: | Теоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Теоретические и методологические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков Theoretical and methodological principles of interaction of secondary and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction |
Рік публікації: | 2017 |
Видавець: | Суми : ФОП Цьома С. П. |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Теоретичні та методологічні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка. зб. матер. міжнар. конф. (м. Суми, 07 грудня 2017 року). Суми : ФОП Цьома С.П., 2017. Ч.2. С. 283–288. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюються теоретичні та методичні засади взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Педагогічний процес у взаємодії означених закладів розглядається як інноваційний. Подано філософські, соціокультурні та психолого-педагогічні детермінанти взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. В статье освещаются теоретические и методические основы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Педагогический процесс во взаимодействии указанных заведений рассматривается как инновационный. Представлены философские, социокультурные и психолого-педагогические детерминанты взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. The article highlights the theoretical and methodological basis for the interaction of secondary schools and out-of-school education in aesthetic education of teenagers. The pedagogical process, in collaboration of these institutions is seen as innovative. The presents philosophical, sociocultural and pedagogical determinants of the interaction of secondary schools and out-of-school in aesthetic education of teenagers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/269 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Theoretica_And_Methodological_Principles_Of_Interaction.pdf | 340.34 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.