Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Title: Теоретичні аспекти визначення особистісно-професійної компетентності педагога
Other Titles: Теоретические аспекты определения личностно-профессиональной компетентности педагога
Theoretical aspects of determining the personal and professional competence of a teacher
Authors: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Keywords: теоретичні аспекти
теоретические аспекты
theoretical aspects
особистісно-професійна компетентність
личностно-профессиональная компетентность
the personal and professional competence
педагог
педагог
teacher
Issue Year: 2017
Publisher: Суми: НІКО
Citation: Сєрих Л. В. Теоретичні аспекти визначення особистісно-професійної компетентності педагога. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика : зб. матер. І Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 28 лютого 2017 року). Суми : НІКО, 2017. С. 286–288.
Abstract: Тези розкривають теоретичні аспекти визначення особистісно-професійної компетентності педагога. При цьому велике значення має створення професіограми педагога. Розкрито компоненти компетентності педагога. Тезисы раскрывают теоретические аспекты определения личностно-профессиональной компетентности педагога. При этом большое значение имеет создание профессиограммы педагога. Раскрыто компоненты компетентности педагога. Theses reveal the theoretical aspects of determining the personal and professional competence of the teacher. At the same time, the creation of a teacher's professional profile is of great importance. The components of teacher competence are revealed.
URI: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/270
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Theoretical_Aspects_Personal_&_Professional_Competence.pdf201.91 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.