Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-15T06:03:27Z-
dc.date.available2021-07-15T06:03:27Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Реалізація компетентнісного підходу в освітній та виховній діяльності педагога у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Підготовка керівних та педагогічних кадрів до реалізації Концепції Нової української школи : зб. статей. Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Харків, 06 квітня 2017 року). Харків : Харківська академія неперервної освіти, 2017. С. 116–119.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/271-
dc.description.abstractУ статті розкрито компетентнісний підхід, що є суттю освіти для розвитку здатності педагога до самостійного вирішення проблем в різних сферах і видах діяльності на основі використання соціального досвіду, елементом якого стає їх власний досвід. За таких умов у системі безперервної освіти дорослих компетентність стає однією з основних характеристик її результативності. В статье раскрыто компетентностный подход, является сутью образования для развития способности педагога к самостоятельному решению проблем в различных сферах и видах деятельности на основе использования социального опыта, элементом которого становится их собственный опыт. При таких условиях в системе непрерывного образования взрослых компетентность становится одной из основных характеристик ее результативности. The article reveals the competence approach, which is the essence of education for the development of the teacher's ability to independently solve problems in various fields and activities based on the use of social experience, an element of which is their own experience. Under such conditions, in the system of continuing adult education, competence becomes one of the main characteristics of its effectiveness.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherХарків: ХАНОuk_UK
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UK
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UK
dc.subjectcompetency approachuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу в освітній та виховній діяльності педагога у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладівuk_UK
dc.title.alternativeРеализация компетентностного подхода в образовательной и воспитательной деятельности педагога во взаимодействии общеобразовательных и внешкольных учебных заведенийuk_UK
dc.title.alternativeImplementation of the competence approach in the educational and upbringing activities of the teacher in the interaction of secondary and out-of-school educational institutionsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Сompetence_Approach.pdf362.42 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.