Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресус:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/275
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Серых, Лариса Владимировна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T07:56:04Z | - |
dc.date.available | 2021-07-15T07:56:04Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Сєрих Л. В. Інноваційні тенденції розвитку взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному педагогічному просторі : матер. міжн. наук.-практ. конф (м. Суми, 13-14 листопада 2019 року). Суми : ФОП Цьома С.Л., 2019. С. 93–98. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/275 | - |
dc.description.abstract | Наукова публікація присвячена розкриттю інноваційних тенденцій взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, використанню інтерактивних форм, методів і прийомів, методик і технологій педагогічної взаємодії, серед яких ефективними є діалогічні форми. Розглянута фасилітована дискусія, що слугує для організації аналізу-інтерпретації творів мистецтва. Научная публикация посвящена раскрытию инновационных тенденций взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования, использованию интерактивных форм, методов и приемов, методик и технологий педагогического взаимодействия, среди которых эффективны диалогические формы. Рассмотрена фасилитованная дискуссия, которая служит для организации анализа-интерпретации произведений искусства. The scientific publication is devoted to the disclosure of innovative trends in the interaction of general secondary and out-of-school education, the use of interactive forms, methods and techniques, methods and technologies of pedagogical interaction, among which dialogic forms are effective. The facilitated discussion which serves for the organization of the analysis-interpretation of works of art is considered. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми: ФОП Цьома С. Л. | uk_UK |
dc.subject | естетичне виховання | uk_UK |
dc.subject | эстетическое воспитание | uk_UK |
dc.subject | aesthetic education | uk_UK |
dc.subject | заклади загальної середньої освіти | uk_UK |
dc.subject | общеобразовательные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | of schools | uk_UK |
dc.subject | заклади позашкільної освіти | uk_UK |
dc.subject | внешкольные учебные заведения | uk_UK |
dc.subject | out-of-school educational institutions | uk_UK |
dc.subject | взаємодія | uk_UK |
dc.subject | взаимодействие | uk_UK |
dc.subject | interaction | uk_UK |
dc.subject | підлітки | uk_UK |
dc.subject | подростки | uk_UK |
dc.subject | teenager | uk_UK |
dc.title | Інноваційні тенденції розвитку взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків | uk_UK |
dc.title.alternative | Инновационные тенденции развития взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков | uk_UK |
dc.title.alternative | Innovative tendencies of development of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagers | uk_UK |
dc.type | abstracts | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_Innovative_Tendencies.pdf | 282.18 kB | Adobe PDF | Скачать |
Все ресурсы в архиве защищены авторским правом, все права сохранены.