Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/275
Назва: | Інноваційні тенденції розвитку взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Инновационные тенденции развития взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков Innovative tendencies of development of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education заклади загальної середньої освіти общеобразовательные учебные заведения of schools заклади позашкільної освіти внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2019 |
Видавець: | Суми: ФОП Цьома С. Л. |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Інноваційні тенденції розвитку взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Теорія та методика дошкільної і початкової освіти в сучасному педагогічному просторі : матер. міжн. наук.-практ. конф (м. Суми, 13-14 листопада 2019 року). Суми : ФОП Цьома С.Л., 2019. С. 93–98. |
Короткий огляд (реферат): | Наукова публікація присвячена розкриттю інноваційних тенденцій взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти, використанню інтерактивних форм, методів і прийомів, методик і технологій педагогічної взаємодії, серед яких ефективними є діалогічні форми. Розглянута фасилітована дискусія, що слугує для організації аналізу-інтерпретації творів мистецтва. Научная публикация посвящена раскрытию инновационных тенденций взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования, использованию интерактивных форм, методов и приемов, методик и технологий педагогического взаимодействия, среди которых эффективны диалогические формы. Рассмотрена фасилитованная дискуссия, которая служит для организации анализа-интерпретации произведений искусства. The scientific publication is devoted to the disclosure of innovative trends in the interaction of general secondary and out-of-school education, the use of interactive forms, methods and techniques, methods and technologies of pedagogical interaction, among which dialogic forms are effective. The facilitated discussion which serves for the organization of the analysis-interpretation of works of art is considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/275 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_Innovative_Tendencies.pdf | 282.18 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.