Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279
Назва: Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти у контексті реалізації наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека»
Інші назви: Взаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования в контексте реализации сквозной содержательной линии «Здоровье и безопасность»
Interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the context of the implementation of the cross-cutting content line "Health and Safety"
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: Здоров’я і безпека
Здоровье и безопасность
Health and Safety
заклади загально ї середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenager
Рік публікації: 2019
Видавець: Суми: ФОП Цьома С.
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти у контексті реалізації наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека». Формування в закладі освіти компетентності екологічної грамотності та здорового життя : матер. IІІ Всеукр. наук.-пед. вебінар-конференції (м. Суми, 20 листопада 2019 року). Суми : ФОП Цьома С., 2019. URL: http://www.soippo.edu.ua/index.php/home/3551-formuvannya-v-zakladi-osviti-kompetentnosti-ekologichnoji-gramotnosti-ta-zdorovogo-zhittya.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається особливості реалізації наскрізної змістовної лінії «Здоров’я і безпека» в закладах загальної середньої та позашкільної освіти на предметах художньої естетичного профілю або в гуртках художньо-естетичного, мистецького профілів. Розглянуто можливості застосування інтеграційних варіантів методу навчальних (учнівських) проектів для актуалізації змісту, методологічних засад і форм діяльності профільних гуртків станції юннатів, центрів позашкільної освіти еколого-натуралістичного напряму та гуртків еколого-натуралістичного спрямування закладів загальної середньої та позашкільної освіти. В статье рассматривается особенности реализации сквозной содержательной линии «Здоровье и безопасность» в учреждениях общего среднего и внешкольного образования на предметах художественной эстетического профиля или в кружках художественно-эстетического, художественного профилей. Рассмотрены возможности применения интеграционных вариантов метода учебных (ученических) проектов для актуализации содержания, методологических основ и форм деятельности профильных кружков станции юннатов, центров внешкольного образования эколого-натуралистического направления и кружков эколого-натуралистического направления заведений общего среднего и внешкольного образования. The article considers the peculiarities of the implementation of the cross-cutting content line «Health and Safety» in institutions of general secondary and extracurricular education in subjects of artistic aesthetic profile or in circles of artistic and aesthetic, artistic profiles. Possibilities of application of integration variants of a method of educational (student) projects for actualization of the maintenance, methodological bases and forms of activity of profile circles of station of youths, the centers of out-of-school education of ecological and naturalistic direction and circles of ecological-naturalistic direction of establishments of general secondary and out-of-school education are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/279
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Interaction_«Health_And_Safety».pdf268.3 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.