Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/281
Назва: | Модернізація освітнього процесу післядипломної освіти: компетентнісний підхід |
Інші назви: | Модернизация образовательного процесса последипломного образования: компетентностный подход Modernization of the educational process of postgraduate education: a competency approach |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | модернізація модернизация modernization післядипломна педагогічна освіта последипломное педагогическое образование postgraduate pedagogical education освітній процес образовательный процесс educational process компетентнісний підхід компетентностный подход competency approach кафедра теорії і методики змісту освіти кафедра теории и методики содержания образования Department of Theory and Methods of Educational Content |
Рік публікації: | 2019 |
Видавець: | Суми: НІКО |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Модернізація освітнього процесу післядипломної освіти: компетентнісний підхід. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: зб. матер. ІІІ Всеукр. наук.-метод. практ. конф. (м. Суми, 20 лютого 2019 року) / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми : НІКО, 2019. С. 301–305. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано наукові дослідження кола поінформованих фахівців на проблему компетентнісного підходу, що забезпечує ефективність модернізації процесу післядипломної педагогічної освіти. Зроблено акценти на формування низки основних компетентностей, що уможливлюють професійно-діяльнісне самовдосконалення слухачів різних педагогічних спеціальностей. В статье проанализированы научные исследования круга информированных специалистов на проблему компетентностного подхода, обеспечивающего эффективность модернизации процесса последипломного педагогического образования. Сделаны акценты на формирование ряда основных компетенций, позволяющих профессионально-деятельностное самосовершенствования слушателей различных педагогических специальностей. The article analyzes the research of a circle of informed professionals on the problem of competence approach, which ensures the effectiveness of modernization of the process of postgraduate pedagogical education. Emphasis is placed on the formation of a number of basic competencies that enable professional and self-improvement of students of different pedagogical specialties. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/281 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Modernization_Of_The_Educational_Process.pdf | 531.56 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.