Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288
Назва: | Естетичне виховання підлітків: психолого-педагогічний аспект |
Інші назви: | Эстетическое воспитание подростков: психолого-педагогический аспект Aesthetic education of teenagers: psychological and pedagogical aspect |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2020 |
Видавець: | Budapest |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Естетичне виховання підлітків: психолого-педагогічний аспект. Science and Education a New Dimension: Pedagogy and Psychology. Budapest, 2020. VIII (95). Issue 239. 2020 Nov. (52–56). URL :: https://doi.org/10.31174/SEND-PP2020-239VIII95. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто психолого-педагогічні особливості підлітків в естетичному вихованні. Відображено їх дію у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Визначено основні періоди індивідуального психічного розвитку особистості та їх критерії, які включають характерну для кожного віку соціальну ситуацію розвитку, провідну діяльність у її співвідношенні з іншими видами діяльності. В статье рассмотрены психолого-педагогические особенности подростков в эстетическом воспитании. Отражено их действие во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования. Определены основные периоды индивидуального психического развития личности и их критерии. Подано эстетическую деятельность подростков, которая обеспечивается эффективным эстетическим воспитанием, мотивы эстетической деятельности подростков стают более осознанными, переживаются подростками полнее и глубже. Социализация при этом происходит без особых проблем. Создана ситуация акмеуспеха, которая в условиях эффективной эстетической деятельности обеспечивает эстетическую воспитанность подростков. The article considers the psychological and pedagogical features of teenagers in aesthetic education. Their action in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions is reflected. The main periods of individual mental development of personality and their criteria are determined. The aesthetic activity of teenagers is given, which is provided by effective aesthetic education. The motives of the aesthetic activity of teenagers are more conscious, experienced by adolescents more fully and deeply. Socialization occurs without any problems. We create a situation of acme success, which under the conditions of effective aesthetic activity provides aesthetic education of teenagers. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/288 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_ Psychologica_And_Pedagogical_Aspect_Aesthetic_Educational.pdf | 587.09 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.