Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289
Title: | Теоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків |
Other Titles: | Теоретические основы реализации компетентностного подхода в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков Theoretical bases of realization of the competence approach in the context of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagers |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | компетентнісний підхід компетентностный подход competence approach загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Issue Year: | 2020 |
Publisher: | Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка |
Citation: | Сєрих Л. В. Теоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика: матеріали регіон. наук.-метод. Семінару (м. Глухів, 26 листопада 2020 року). Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2020. С. 71–74. |
Abstract: | У науковій публікації розглянуто комплекс компетентностей особистості як суб’єкта естетичного виховання у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. З огляду на активізацію всіх сфер суспільного життя, потребують уваги функції, закономірності, зміст та методика формування означених компетентностей у спеціально організованому педагогічному процесі. В научной публикации рассмотрен комплекс компетенций личности как субъекта эстетического воспитания во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования. Учитывая активизацию всех сфер общественной жизни, требуют внимания функции, закономерности, содержание и методика формирования указанных компетенций в специально организованном педагогическом процессе. The scientific publication considers a set of competencies of the individual as a subject of aesthetic education in the interaction of general secondary and extracurricular education. Given the activation of all spheres of public life, the functions, patterns, content and methods of formation of these competencies in a specially organized pedagogical process need attention. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_ Theoretical_Bases.pdf | 370.63 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.