Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289
Назва: | Теоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Теоретические основы реализации компетентностного подхода в контексте взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков Theoretical bases of realization of the competence approach in the context of interaction of establishments of general secondary and out-of-school education in aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | компетентнісний підхід компетентностный подход competence approach загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2020 |
Видавець: | Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Теоретичні основи реалізації компетентнісного підходу в контексті взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Компетентнісний підхід в освіті: теорія і практика: матеріали регіон. наук.-метод. Семінару (м. Глухів, 26 листопада 2020 року). Глухів: ГНПУ імені Олександра Довженка, 2020. С. 71–74. |
Короткий огляд (реферат): | У науковій публікації розглянуто комплекс компетентностей особистості як суб’єкта естетичного виховання у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. З огляду на активізацію всіх сфер суспільного життя, потребують уваги функції, закономірності, зміст та методика формування означених компетентностей у спеціально організованому педагогічному процесі. В научной публикации рассмотрен комплекс компетенций личности как субъекта эстетического воспитания во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования. Учитывая активизацию всех сфер общественной жизни, требуют внимания функции, закономерности, содержание и методика формирования указанных компетенций в специально организованном педагогическом процессе. The scientific publication considers a set of competencies of the individual as a subject of aesthetic education in the interaction of general secondary and extracurricular education. Given the activation of all spheres of public life, the functions, patterns, content and methods of formation of these competencies in a specially organized pedagogical process need attention. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/289 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_ Theoretical_Bases.pdf | 370.63 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.