Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290
Назва: Естетико-виховний сегмент мистецтва болгар на підлітків у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти
Інші назви: Эстетико-воспитательный сегмент искусства болгар на подростков во взаимодействии учреждений общего среднего и внешкольного образования
Aesthetic and educational segment of Bulgarian art for teenagers in the interaction of general secondary and out-of-school education institutions
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
виховний сегмент
воспитательный сегмент
educational segment
мистецтва болг
искусства болгар
Bulgarian art
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenager
Рік публікації: 2020
Видавець: Мелитопол: Болгарія
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Естетико-виховний сегмент мистецтва болгар на підлітків у взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Българите в северното причерноморие. ХV-та поредна межд. конф. в рамките на IX всеукраински събор на българите (Болгарія, 11-12 вересня 2020 року). Мелитопол: Болгарія, С. 28–35.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто культурно-мистецькі надбання болгар, що спроможні естетично виховувати підлітків. Оскільки, заняття з вивчення культурної спадщини болгар відбуваються в закладах загальної середньої освіти здебільшого в позаурочний час, то пропонуються надефективні вектори естетичного виховання у взаємодії із закладами позашкільної освіти. В статье рассмотрены культурно-художественные достижения болгар, которые способны эстетически воспитывать подростков. Поскольку занятия по изучению культурного наследия болгар происходят в учреждениях общего среднего образования в основном во внеурочное время, то предлагаются сверхэффективные векторы эстетического воспитания во взаимодействии с учреждениями дополнительного образования. The article examines the cultural and artistic heritage of Bulgarians who are able to aesthetically educate adolescents. Since classes on the study of the cultural heritage of Bulgarians take place in general secondary education institutions mostly in extracurricular activities, the most effective vectors of aesthetic education in cooperation with out-of-school education institutions are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/290
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_ Bulgarian_Art.pdf489.92 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.