Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/291
Назва: | Механізми педагогічної взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Механизмы педагогического взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков Mechanisms of pedagogical interaction of general secondary and out-of-school education institutions in aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction підлітки подростки teenager |
Рік публікації: | 2020 |
Видавець: | Суми: ФОП Цьома С.П. |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Механізми педагогічної взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації: філософія, психологія, педагогіка : зб. наук. статей у 2 т. (м. Суми, 10 грудня 2020 року) / за заг. ред. О. В. Гузенко. Суми : ФОП Цьома С.П., 2020. Т. 1. С. 51–56. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто механізми педагогічної взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Одним із цих механізмів є механізм управлінської взаємодії. Виявлено вплив, зокрема стратегії локальних змін та стратегії модульних змін, які дозволяють ефективно й детерміновано здійснювати естетичне виховання підлітків. В статье рассмотрены механизмы педагогического взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Одним из этих механизмов является механизм управленческого взаимодействия. Выявлено влияние, в частности стратегии локальных изменений и стратегии модульных изменений, которые позволяют эффективно и детерминировано осуществлять эстетическое воспитание подростков. The article considers the mechanisms of pedagogical interaction of general secondary and out-of-school education institutions in the aesthetic education of adolescents. One of these mechanisms is the mechanism of managerial interaction. The influence is revealed, in particular, strategies of local changes and strategies of modular changes, which allow to carry out aesthetic education of teenagers effectively and deterministically. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/291 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Aesthetic_Educational_ Mechanisms_Interaction.pdf | 578.34 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.