Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/298
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-07-21T05:38:42Z-
dc.date.available2021-07-21T05:38:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Взаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків: суб’єкти інноваційної естетичної діяльності. Integration of traditional and innovation processes of development of modern science : колективна монографія. Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. P. 97–118.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/298-
dc.description.abstractУ статті описано основи концепції взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Перший рівень концепції - це мегарівень, основні структурні елементи якого обговорюються в статті. Поняття включають соціальну складову, систему соціальних відносин, демографічну складову, законодавчу, нормативну базу досліджень, положення, концепції, нормативно-методичні документи, які діють в умовах взаємодії установ загального середнього та вищого рівня. шкільної освіти та прямо та опосередковано впливають на розвиток естетичного виховання підлітків. В статье раскрыты основы концепции взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Первый уровень концепции – это мегауровень, основные структурные элементы которого рассматриваются в статье. Понятия включают социальную составляющую, систему социальных отношений, демографическую составляющую, законодательную, нормативную базу исследования, положения, концепции, нормативные и методические документы, которые действуют в условиях взаимодействия институтов общего среднего и внешнего образования. школьного образования и прямо и косвенно влияют на развитие эстетического воспитания подростков. The article describes the basis of the concept of interaction between institutions of general secondary and extracurricular education in the aesthetic education of adolescents. The first level of the concept is the mega-level, the main structural elements of which are discussed in the article. Concepts include the social component, the system of social relations, the demographic component, the legislative, normative base of research, provisions, concepts, normative and methodological documents, which operate in the conditions of interaction of institutions of general secondary and of the out-of-school education and directly and indirectly influence the development of aesthetic education of teenagers.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherRiga, Latvia: «Baltija Publishing»uk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenageruk_UK
dc.titleВзаємодія закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків: суб’єкти інноваційної естетичної діяльностіuk_UK
dc.title.alternativeВзаимодействие учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков: субъекты инновационной эстетической деятельностиuk_UK
dc.title.alternativeInteraction of general secondary and out-of-schools education in aesthetic education of teenagers: subjects of innovative aesthetic activityuk_UK
dc.typeMonographuk_UK
Appears in Collections:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Sierykh_Sumy_Subjects_Of_Innovative_Aesthetic_Activity.pdf1.67 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.