Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/310
Назва: Вектори взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному середовищі
Інші назви: Векторы взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетической среде
Vectors of interaction institutions of general secondary and out-of-school education in the aesthetic environment
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
заклади загальної середньої освіти
общеобразовательные учебные заведения
of schools
заклади позашкільної освіти
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenager
Рік публікації: 2021
Видавець: Люблін. Польща.
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Вектори взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному середовищі. «KELM (Knowledge, Education, Law, Management, Nauka, Oświata, Pravo, Zarządzanie)». Люблін. Польща. 5 (33), V. 4. Р. 14–20.
Короткий огляд (реферат): В положеннях наукової статті автор розкриває особливості взаємодії закладів загальної середньої та позашкільної освіти в естетичному вихованні підлітків. Пропонує розроблене й апробоване естетичне середовище, в якому діють вектори взаємодії. Уточнена дефініція, «естетичне середовище взаємодії», яку автор трактує як педагогічно організоване виховне середовище, у якому відбувається динамічна педагогічна дія, співпраця суб’єктів педагогічної взаємодії. Взаємодія спрямована на досягнення означеної мети – естетичного виховання підлітків і в якій передбачається прямо або опосередковано залучення до освітньо-виховного процесу суб’єктів педагогічної взаємодії. В положениях научной статье автор раскрывает особенности взаимодействия учреждений общего среднего и внешкольного образования в эстетическом воспитании подростков. Предлагает разработано и апробировано эстетическую среду, в которой действуют векторы взаимодействия. Уточнена дефиниция «эстетическая среда взаимодействия», которую автор трактует как педагогически организованная воспитательное среда, в которой происходит динамическое педагогическое действие, сотрудничество субъектов педагогического взаимодействия. Взаимодействие направлено на достижение указанной цели – эстетическое воспитание подростков, в которой предполагается прямо или косвенно привлечения к образовательно-воспитательному процессу субъектов педагогического взаимодействия. In the provisions of the scientific author reveals the features of the interaction of general secondary and out-of-school education in the aesthetic education of adolescents. Offers the developed and tested aesthetic environment in which interaction vectors operate. The definition is clarified, «esthetic environment of interaction», which the author interprets as a pedagogically organized educational environment in which there is a dynamic pedagogical action, cooperation of the subjects of pedagogical interaction. The interaction is aimed at achieving this goal – the aesthetic education of teenagers and which provides for direct or indirect involvement in the educational process of the subjects of pedagogical interaction. These are the subjects of interaction of general secondary education institutions, out-of-school education institutions, subjects-object relations of other institutions. These relationships support the complex relationship of social phenomena-systems of general secondary and extracurricular education and enable the aesthetic education of teenagers, the development of society, the fulfillment of the social order, and so on.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/310
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Vectors_Of_Interaction_Aesthetic_Environment.pdf699.85 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.