Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-09-14T08:15:43Z-
dc.date.available2021-09-14T08:15:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (м. Мелітополь, 12-13 червня 2014 р.) / за заг. ред. д-ра філос. наук, проф. Молодиченка В.В. Мелітополь : Видавництво Мелітопольського ДПУ імені Б. Хмельницького, 2014. С. 293–296.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318-
dc.description.abstractУ дослідженні розглядаються шляхи взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. При цьому обов'язково вивчаються різні види і жанри мистецтва в певної хронології, і вказується їх вплив на естетичне виховання підлітків. Кожен вид мистецтва має свої, властиві тільки йому, виразні засоби, за допомогою яких здійснюється вплив на підлітків, де вони переймаються мистецтвом, живуть у ньому, насолоджуються, пропускають його через себе. В исследовании рассматриваются пути взаимодействия общеобразовательных учебных заведений и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. При этом обязательно изучаются различные виды и жанры искусства в определенной хронологии, и указывается их влияние на эстетическое воспитание подростков. Каждый вид искусства имеет свои, присущие только ему, выразительные средства, при помощи которых и осуществляется влияние на подростков, где они проникаются искусством, живут в нем, наслаждаются, пропускают его через себя. The study examines the interaction of schools and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers. This necessarily focuses on various types and genres of art in a certain chronological order, and indicates their impact on the aesthetic education of teenagers. Every art form has its own expressive tools, with which and by impact on Teens, where they feel the art, live it, enjoy it, pass it through themselves.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМелітополь: Мелітопольський ДПУ ім. Б.Хмельницькогоuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectgeneral educationuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.subjectпідліткиuk_UK
dc.subjectподросткиuk_UK
dc.subjectteenagersuk_UK
dc.titleВектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeВекторы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeThe interaction vectors school and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeabstractsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Aesthetic_Education_Interaction_Vectors.pdf307.65 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.