Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318
Назва: Вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
Інші назви: Векторы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков
The interaction vectors school and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: загальноосвітні навчальні заклади
общеобразовательные учебные заведения
general education
естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
позашкільні навчальні заклади
внешкольные учебные заведения
out-of-school educational institutions
взаємодія
взаимодействие
interaction
підлітки
подростки
teenagers
Рік публікації: 2014
Видавець: Мелітополь: Мелітопольський ДПУ ім. Б.Хмельницького
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Вектори взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти : матеріали міжнар. наук.-практ. конференції (м. Мелітополь, 12-13 червня 2014 р.) / за заг. ред. д-ра філос. наук, проф. Молодиченка В.В. Мелітополь : Видавництво Мелітопольського ДПУ імені Б. Хмельницького, 2014. С. 293–296.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні розглядаються шляхи взаємодії загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. При цьому обов'язково вивчаються різні види і жанри мистецтва в певної хронології, і вказується їх вплив на естетичне виховання підлітків. Кожен вид мистецтва має свої, властиві тільки йому, виразні засоби, за допомогою яких здійснюється вплив на підлітків, де вони переймаються мистецтвом, живуть у ньому, насолоджуються, пропускають його через себе. В исследовании рассматриваются пути взаимодействия общеобразовательных учебных заведений и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. При этом обязательно изучаются различные виды и жанры искусства в определенной хронологии, и указывается их влияние на эстетическое воспитание подростков. Каждый вид искусства имеет свои, присущие только ему, выразительные средства, при помощи которых и осуществляется влияние на подростков, где они проникаются искусством, живут в нем, наслаждаются, пропускают его через себя. The study examines the interaction of schools and out-of-school educational institutions in aesthetic education of teenagers. This necessarily focuses on various types and genres of art in a certain chronological order, and indicates their impact on the aesthetic education of teenagers. Every art form has its own expressive tools, with which and by impact on Teens, where they feel the art, live it, enjoy it, pass it through themselves.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/318
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Aesthetic_Education_Interaction_Vectors.pdf307.65 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.