Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319
Title: | Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків |
Other Titles: | Профессиограмма педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков The Job analysis of the teacher in the context of the interaction of secondary and primary schools in the aesthetic education of teenager |
Authors: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Keywords: | естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education акмеуспіх акмеуспех acme of success гурткова робота кружковая работа of hobby group’s work професіограма педагога профессиограмма педагога рrofessiogram teacher |
Issue Year: | 2015 |
Publisher: | Івано-Франківськ : ІІППО |
Citation: | Сєрих Л. В. Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як основа модернізації освітньої галузі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 28-29 травня 2015 року). Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти : зб. наук. праць. 2015. С. 235–242. |
Abstract: | У статті розглядається роль педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Визначено деякі аспекти професіограми педагога, висвітлено вимоги, функції діяльності його, що підвищить естетичне виховання підлітків. В статье рассматривается роль педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Определены некоторые аспекты профессиограммы педагога, освещены требования, функции его деятельности, что повысит эстетическое воспитание подростков. This article examines the role of the teacher in the context of the interaction of secondary schools and after-school aesthetic education of teenagers. The aspects Professiogram determined some teacher, highlights the requirements of its features that enhance the aesthetic education of teenagers. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319 |
Appears in Collections: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Aesthetic_Education_Professiogram_Teacher.pdf | 353.42 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.