Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319
Назва: Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків
Інші назви: Профессиограмма педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков
The Job analysis of the teacher in the context of the interaction of secondary and primary schools in the aesthetic education of teenager
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Серых, Лариса Владимировна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Ключові слова: естетичне виховання
эстетическое воспитание
aesthetic education
акмеуспіх
акмеуспех
acme of success
гурткова робота
кружковая работа
of hobby group’s work
професіограма педагога
профессиограмма педагога
рrofessiogram teacher
Рік публікації: 2015
Видавець: Івано-Франківськ : ІІППО
Бібліографічний опис: Сєрих Л. В. Професіограма педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Гуманізація навчально-виховного процесу закладу освіти як основа модернізації освітньої галузі : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Івано-Франківськ, 28-29 травня 2015 року). Освітній простір. Глобальні, регіональні та інформаційні аспекти : зб. наук. праць. 2015. С. 235–242.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається роль педагога в контексті взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Визначено деякі аспекти професіограми педагога, висвітлено вимоги, функції діяльності його, що підвищить естетичне виховання підлітків. В статье рассматривается роль педагога в контексте взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Определены некоторые аспекты профессиограммы педагога, освещены требования, функции его деятельности, что повысит эстетическое воспитание подростков. This article examines the role of the teacher in the context of the interaction of secondary schools and after-school aesthetic education of teenagers. The aspects Professiogram determined some teacher, highlights the requirements of its features that enhance the aesthetic education of teenagers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/319
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Aesthetic_Education_Professiogram_Teacher.pdf353.42 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.