Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/328
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2021-09-17T06:06:41Z-
dc.date.available2021-09-17T06:06:41Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Багатовекторна модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матер. Міжнар. наук. -практ. конф. (м. Суми, 3 грудня 2015 року). у 4-х ч. Суми : Вид. підприємство «Мрія», 2015. Ч. 4. С. 183–188.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/328-
dc.description.abstractТези розкривають перспективи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Адресовано науковцям, студентам, педагогам, психологам, методистам. Тезисы раскрывают перспективы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Адресовано научным работникам, студентам, педагогам, психологам, методистам. The article discusses some methodological aspects of training and educational process. The aesthetic potential isolated of extracurricular activities in out-of-school educational. Certain conditions of the successful organization of circle work in the school educational institutions. The comparison of the methods used in the school and in out-of-school educational. We consider the specific techniques used in non-school institutions – Intervission, the quest, the method of projects as a component of the secondary school curriculum, and others. The leading role of the introduction of specific methods and forms of work in the aesthetic education of adolescents. The forms and methods are focused on creative self-realization of personality, developing in the process of training and education, its acme of success. At characteristic by «Mobile non-out-of-school educational institution» as an example of the innovative educational environment for the development of social competence and vital work of teenagers. Addressed to researchers, students, teachers, psychologists, methodologists.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми : Видавниче підприємство «Мрія»uk_UK
dc.subjectбагатовекторна модельuk_UK
dc.subjectмноговекторная модельuk_UK
dc.subjectthe multi-vector modeluk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectaesthetic educationuk_UK
dc.subjectзагальноосвітні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectобщеобразовательные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectof schoolsuk_UK
dc.subjectпозашкільні навчальні закладиuk_UK
dc.subjectвнешкольные учебные заведенияuk_UK
dc.subjectout-of-school educational institutionsuk_UK
dc.subjectвзаємодіяuk_UK
dc.subjectвзаимодействиеuk_UK
dc.subjectinteractionuk_UK
dc.titleБагатовекторна модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітківuk_UK
dc.title.alternativeМноговекторная модель взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростковuk_UK
dc.title.alternativeThe multi-vector model of the interaction of schools and Out-of-school educational institutions in the aesthetic education of teenagersuk_UK
dc.typeabstractsuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_The_Multi-Vector_Model_Interaction.pdf493.26 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.