Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/328
Назва: | Багатовекторна модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків |
Інші назви: | Многовекторная модель взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков The multi-vector model of the interaction of schools and Out-of-school educational institutions in the aesthetic education of teenagers |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | багатовекторна модель многовекторная модель the multi-vector model естетичне виховання эстетическое воспитание aesthetic education загальноосвітні навчальні заклади общеобразовательные учебные заведения of schools позашкільні навчальні заклади внешкольные учебные заведения out-of-school educational institutions взаємодія взаимодействие interaction |
Рік публікації: | 2015 |
Видавець: | Суми : Видавниче підприємство «Мрія» |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Багатовекторна модель взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Освітні інновації : філософія, психологія, педагогіка : матер. Міжнар. наук. -практ. конф. (м. Суми, 3 грудня 2015 року). у 4-х ч. Суми : Вид. підприємство «Мрія», 2015. Ч. 4. С. 183–188. |
Короткий огляд (реферат): | Тези розкривають перспективи взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків. Адресовано науковцям, студентам, педагогам, психологам, методистам. Тезисы раскрывают перспективы взаимодействия общеобразовательных и внешкольных учебных заведений в эстетическом воспитании подростков. Адресовано научным работникам, студентам, педагогам, психологам, методистам. The article discusses some methodological aspects of training and educational process. The aesthetic potential isolated of extracurricular activities in out-of-school educational. Certain conditions of the successful organization of circle work in the school educational institutions. The comparison of the methods used in the school and in out-of-school educational. We consider the specific techniques used in non-school institutions – Intervission, the quest, the method of projects as a component of the secondary school curriculum, and others. The leading role of the introduction of specific methods and forms of work in the aesthetic education of adolescents. The forms and methods are focused on creative self-realization of personality, developing in the process of training and education, its acme of success. At characteristic by «Mobile non-out-of-school educational institution» as an example of the innovative educational environment for the development of social competence and vital work of teenagers. Addressed to researchers, students, teachers, psychologists, methodologists. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/328 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_The_Multi-Vector_Model_Interaction.pdf | 493.26 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.