Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/349
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Антонченко, Марія Олексіївна | - |
dc.contributor.author | Антонченко, Мария Алексеевна | - |
dc.contributor.author | Antonchenko, Mariia Alekseevna | - |
dc.date.accessioned | 2021-10-27T11:58:48Z | - |
dc.date.available | 2021-10-27T11:58:48Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Антонченко М.О. Вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали XХVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 30 квітня 2020 року). C. 79–81. URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/76/conference_30-30.4.2020.pdf | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/349 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано організацію дистанційного навчання у системі післядипломної освіти за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розкрито сутність поняття «інформаційно-цифрова компетентність» (ІЦК) педагога, описано її компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний) та розвиток ІЦК педагога при дистанційному навчанні. В статье проанализирована организация дистанционного обучения в системе последипломного образования с помощью современных информационно-коммуникационных технологий. Раскрыта сущность понятия «информационно-цифровая компетентность» (ИЦК) педагога, описаны ее компоненты (мотивационный, когнитивный, деятельностный) и развитие ИЦК педагога при дистанционном обучении. The article analyzes the organization of distance learning in the system of postgraduate education with the help of modern information and communication technologies. The essence of the concept of "information-digital competence" (IDC) of the teacher is revealed, its components (motivational, cognitive, activity) and development of the IDC of the teacher at distance learning are described. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | м. Переяслав-Хмельницький | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-цифрова компетентність вчителя | uk_UK |
dc.subject | информационно-цифровая компетентность учителя | uk_UK |
dc.subject | information and digital competence of teachers | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-цифрові технології | uk_UK |
dc.subject | информационно- цифровые технологии | uk_UK |
dc.subject | information and digital technologies | uk_UK |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UK |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UK |
dc.subject | distance training | uk_UK |
dc.title | Вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання | uk_UK |
dc.title.alternative | Совершенствование информационно-цифровой компетентности учителя в условиях дистанционного обучения | uk_UK |
dc.title.alternative | Improving the information and digital competence of teachers in terms of distance training | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Antonchenko_Improving_Digital_Competence.pdf | 2.1 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.