Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/349
Назва: Вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Совершенствование информационно-цифровой компетентности учителя в условиях дистанционного обучения
Improving the information and digital competence of teachers in terms of distance training
Автори: Антонченко, Марія Олексіївна
Антонченко, Мария Алексеевна
Antonchenko, Mariia Alekseevna
Ключові слова: інформаційно-цифрова компетентність вчителя
информационно-цифровая компетентность учителя
information and digital competence of teachers
інформаційно-цифрові технології
информационно- цифровые технологии
information and digital technologies
дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance training
Рік публікації: 2020
Видавець: м. Переяслав-Хмельницький
Бібліографічний опис: Антонченко М.О. Вдосконалення інформаційно-цифрової компетентності вчителя в умовах дистанційного навчання. Проблеми та перспективи розвитку сучасної науки в країнах Європи та Азії: матеріали XХVІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Переяслав-Хмельницький, 30 квітня 2020 року). C. 79–81. URL: http://conferences.neasmo.org.ua/uploads/conference/file/76/conference_30-30.4.2020.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано організацію дистанційного навчання у системі післядипломної освіти за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Розкрито сутність поняття «інформаційно-цифрова компетентність» (ІЦК) педагога, описано її компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний) та розвиток ІЦК педагога при дистанційному навчанні. В статье проанализирована организация дистанционного обучения в системе последипломного образования с помощью современных информационно-коммуникационных технологий. Раскрыта сущность понятия «информационно-цифровая компетентность» (ИЦК) педагога, описаны ее компоненты (мотивационный, когнитивный, деятельностный) и развитие ИЦК педагога при дистанционном обучении. The article analyzes the organization of distance learning in the system of postgraduate education with the help of modern information and communication technologies. The essence of the concept of "information-digital competence" (IDC) of the teacher is revealed, its components (motivational, cognitive, activity) and development of the IDC of the teacher at distance learning are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/349
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonchenko_Improving_Digital_Competence.pdf2.1 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.