Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorУдовиченко, Ирина Виталиевна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Іryna Vitaliyvna-
dc.contributor.authorМетейко, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorМетейко, Алла Владимировна-
dc.contributor.authorMeteiko, Alla Vladimirovna-
dc.date.accessioned2021-12-02T09:38:27Z-
dc.date.available2021-12-02T09:38:27Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationПрактичний аспект використання технології графіки на уроках хімії в школі : збірник / А.В. Метейко, за ред. І.В. Удовиченко. Суми: ФОП Цьома С.П., 2021. 109 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/361-
dc.description.abstractЗбірник містить 94 приклади використання технології графіки на уроках хімії. Теми запропонованих СЛС, СЛК, ЛОСів, ОІС розроблені відповідно до чинної навчальної програми «Хімія для загальноосвітніх навчальних закладів. 7-9 класи», затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804. Призначення збірника ‒ практичне моделювання теоретичного контенту навчального матеріалу, засобами узагальнення та систематизації інформації, установлення причинно-наслідкових зв’язків тощо. Збірник розраховано на вчителів хімії та учнів закладів загальної середньої освіти. Сборник содержит 94 примера использования технологии графики на уроках химии. Темы предложенных структурно-логических схем, структурно-логических конспектов, листов опорных сигналов разработаны в соответствии с действующей учебной программой «Химия для общеобразовательных учебных учреждений. 7-9 классы», утвержденной приказом Министерства образования и науки Украины от 07.06.2017 № 804. Назначение сборника - практическое моделирование теоретического контента учебного материала, средствами обобщения и систематизации информации, установления причинно-следственных связей и тому подобное. Сборник рассчитан на учителей химии и учащихся учреждений общего среднего образования. The collection contains 94 examples of the use of graphics technology in chemistry lessons. The topics of the proposed structural and logical diagrams, structural and logical summaries, sheets of reference signals were developed in accordance with the current curriculum "Chemistry for general educational institutions. 7-9 grades ", approved by the order of the Ministry of Education and Science of Ukraine dated 07.06.2017 № 804. The purpose of the collection is practical modeling of the theoretical content of educational material, means of generalizing and systematizing information, establishing cause-and-effect relationships, and the like. The collection is designed for teachers of chemistry and students of institutions of general secondary education.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherСуми: ФОП Цьома С.П.uk_UK
dc.subjectзбірникuk_UK
dc.subjectсборникuk_UK
dc.subjectcollectionuk_UK
dc.subjectтехнологія графікиuk_UK
dc.subjectтехнология графикиuk_UK
dc.subjectgraphics technologyuk_UK
dc.subjectструктурно-логічні конспектиuk_UK
dc.subjectструктурно-логические конспектыuk_UK
dc.subjectstructural and logical notesuk_UK
dc.subjectструктурно-логічні схемиuk_UK
dc.subjectструктурно-логические схемыuk_UK
dc.subjectstructural and logical circuitsuk_UK
dc.subjectхімія в школіuk_UK
dc.subjectхимия в школеuk_UK
dc.subjectсhemistry at schooluk_UK
dc.titleПрактичний аспект використання технології графіки на уроках хімії в школіuk_UK
dc.title.alternativeПрактический аспект использования технологии графики на уроках химии в школеuk_UK
dc.title.alternativeThe practical aspect of using graphics technology in chemistry lessons at schooluk_UK
dc.typebooksuk_UK
Appears in Collections:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Udovychenko_Meteiko_Technology_Graphics_Chemistry.pdf11.81 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.