Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/402
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУдовиченко, Ірина Віталіївна-
dc.contributor.authorUdovychenko, Iryna Vitaliyvna-
dc.contributor.authorТретьякова, Олена Василівна-
dc.contributor.authorTretiakova, Olena Vasulivna-
dc.date.accessioned2022-12-26T08:41:34Z-
dc.date.available2022-12-26T08:41:34Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationГромадянська та історична освітня галузь : 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи: методичний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / уклад. О.В. Третьякова; за ред. І.В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2022. 59 с.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/402-
dc.description.abstractУ методичному посібнику значну увагу приділено організації освітнього процесу та навчально-методичного забезпечення громадянської та історичної освітньої галузі, наведено приклади завдань для реалізації діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Акцентовано увагу на формуванні критичного мислення, умінні працювати в команді, використанні цифрових технологій для пошуку історичної та соціальної інформації. Надано приклади завдань на формування мотивації та реалізації діяльнісного підходу під час навчання історії. In the methodical manual, considerable attention is paid to the organization of educational process and educational and methodological support of civic and historical educational branch; examples of tasks for the implementation of an ‘learning by doing’ approach to the education of students of 5-6 grades of general secondary education institutions in terms of implementation of the «New Ukrainian School» Concept are given. Emphasis is placed on the formation of critical thinking, the ability to work in a team, the use of digital technologies to search for historical and social information. Examples of tasks for the formation of motivation and implementation of ‘learning by doing’ approach during the study of history are given.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherНВВ КЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectНова українська школаuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk_UK
dc.subjectядра знаньuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectknowledge coresuk_UK
dc.subjectмотиваціяuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subjectmotivationuk_UK
dc.subjectдіяльнісний підхідuk_UK
dc.subject-uk_UK
dc.subject‘learning by doing’ approachuk_UK
dc.titleГромадянська та історична освітня галузь : 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школиuk_UK
dc.title.alternativeCivic and Historical educational branch: 5-6 grades (adaptation period) of the New Ukrainian Schooluk_UK
dc.typeWorking Paperuk_UK
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третьякова ЗБІРКА_ГІО_(на репозитарій).pdf1,24 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.