Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/402
Назва: Громадянська та історична освітня галузь : 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи
Інші назви: Civic and Historical educational branch: 5-6 grades (adaptation period) of the New Ukrainian School
Автори: Удовиченко, Ірина Віталіївна
Udovychenko, Iryna Vitaliyvna
Третьякова, Олена Василівна
Tretiakova, Olena Vasulivna
Ключові слова: Нова українська школа
-
New Ukrainian School
ядра знань
-
knowledge cores
мотивація
-
motivation
діяльнісний підхід
-
‘learning by doing’ approach
Рік публікації: 2022
Видавець: НВВ КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: Громадянська та історична освітня галузь : 5-6 класи (адаптаційний цикл) Нової української школи: методичний посібник для вчителів закладів загальної середньої освіти / уклад. О.В. Третьякова; за ред. І.В. Удовиченко. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2022. 59 с.
Короткий огляд (реферат): У методичному посібнику значну увагу приділено організації освітнього процесу та навчально-методичного забезпечення громадянської та історичної освітньої галузі, наведено приклади завдань для реалізації діяльнісного підходу до навчання учнів 5-6 класів закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Концепції «Нова українська школа». Акцентовано увагу на формуванні критичного мислення, умінні працювати в команді, використанні цифрових технологій для пошуку історичної та соціальної інформації. Надано приклади завдань на формування мотивації та реалізації діяльнісного підходу під час навчання історії. In the methodical manual, considerable attention is paid to the organization of educational process and educational and methodological support of civic and historical educational branch; examples of tasks for the implementation of an ‘learning by doing’ approach to the education of students of 5-6 grades of general secondary education institutions in terms of implementation of the «New Ukrainian School» Concept are given. Emphasis is placed on the formation of critical thinking, the ability to work in a team, the use of digital technologies to search for historical and social information. Examples of tasks for the formation of motivation and implementation of ‘learning by doing’ approach during the study of history are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/402
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Третьякова ЗБІРКА_ГІО_(на репозитарій).pdf1.24 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.