Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406
Назва: Дефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога»
Інші назви: Definition of the concept of "infomedia literacy of a teacher"
Автори: Антонченко, Марія Олексіївна
Antonchenko, Mariia Alekseevna
Ключові слова: інфомедійна грамотність педагога
infomedia literacy of a teacher
-
медіаграмотність
media literacy
-
інформаційна грамотність
information literacy
-
медіаосвіта
media education
-
Рік публікації: 2021
Видавець: Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси
Бібліографічний опис: Антонченко М. Дефініція поняття «інфомедійна грамотність педагога». Інфомедійна грамотність – невід’ємна складова навчального процесу закладу вищої освіти : збірник статей / голов. ред.: В. Ф. Іванов – Київ : Академія української преси, IREX, Центр Вільної преси, 2021. С. 12–21.
Короткий огляд (реферат): У статі розглянуто поняття «інформаційна грамотність», «медіаграмотність», «медіаінформаційна» та «інфомедійна грамотность» у роботах науковців та світових організацій. Розкрито їх сутність та відмінності та подано їх дефініцію стосовно педагогічних працівників. Висвітлення досвіду впровадження медіаосвіти в освітній процес Сумського ОІППО. Зроблено висновок, що розвиток інфомедійної грамотності педагогів потрібно здійснювати постійно, на протязі всієї професійної діяльності та вона є підґрунтям розвитку інформаційної й медіакультури педагогів. The article examines the concepts of "information literacy", "media literacy", "media-information" and “infomedia literacy” in the works of scientists and world organizations. Their essence and differences are revealed, and their definition is presented in relation to pedagogical workers. Highlighting the experience of implementing media education in the educational process of the Sumy RIPPE. It was concluded that the development of information and media literacy of teachers should be carried out constantly, throughout the entire professional activity, and it is the basis for the development of information and media culture of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/406
Розташовується у зібраннях:Кафедра освітніх та інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Antonchenko_Definition_стор_13-22.pdf322.39 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.