Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/412
Назва: | Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді (digital storytelling) |
Інші назви: | Media Technologies іn Education: Creation аnd Use оf Digital Storytelling |
Автори: | Подліняєва, Оксана Олександрівна |
Ключові слова: | медійні технології media technologies - сторітеллінг storytelling - цифрова розповідь digital storytelling - інформаційно-комунікаційна компетентність information and communication competence - |
Рік публікації: | 2017 |
Видавець: | СумДПУ ім. А.С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Подліняєва О.О. Медійні технології в освіті: створення та використання цифрової розповіді. Фізико-математична освіта : науковий журнал. 2017. Вип.4. С. 256–260. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена огляду особливостей використання та створення цифрової розповіді (digital storytelling) як однієї з освітніх медійних технологій. У статті представлено опис технології сторітеллінгу, а також подано різні класифікації цифрових розповідей та алгоритм роботи над їх створенням; наведено приклади практичного застосування даної технології у професійній діяльності педагога. В роботі представлено огляд ряду програмних продуктів і форматів, що дозволяють організувати мультимедійний контент, перераховані інструменти, що полегшують підбір матеріалів для розробки і публікації цифрової розповіді. Виявлено спектр компетенцій, які формуються в процесі розробки цифрової розповіді. Стаття також розглядає питання розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності вчителя і учня як необхідної умови використання можливостей цифрових розповідей у навчальному процесі. The article describes the usage and creation of digital narratives (digital storytelling) as one of educational media technologies. It contains the description of storytelling technology and presents various classifications of digital stories and the algorithm of their creation; examples of practical application of this technology in teacher’s professional activity. The article presents an overview of the range of software products and formats that allow organizing multimedia content, these tools facilitate the selection of materials that could help to design and publish a digital story. The range of competencies, which are formed in the process of developing digital storytelling, is identified. |
Опис: | http://fmo-journal.fizmatsspu.sumy.ua/journals |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/412 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2017_4-14-Podlinyayeva_Scientific_journal_FMO.pdf | 1.01 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.