Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/416
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сєрих, Лариса Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Sierykh, Larisa Volodymyrivna | - |
dc.contributor.author | Чуркіна, Вікторія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Churkina, Viktoriya Hryhorivna | - |
dc.contributor.author | Вороніна, Галина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Voronina, Halyna Leonidivna | - |
dc.date.accessioned | 2023-06-26T05:59:46Z | - |
dc.date.available | 2023-06-26T05:59:46Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Андрагогіка: Методика і практика: Як навчати вчителів: навчально-методичний посібник / Автори-упорядники: Л.В. Сєрих, В.Г. Чуркіна, Г.Л. Вороніна. Суми: НВВ КЗСОІППО. 2023. 92 c. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/416 | - |
dc.description.abstract | Видання розроблено відповідно до закону України «Про освіту», з урахуванням завдань, що виходять із основних положень концепції «Нова українська школа». У навчально-методичному посібнику представлені форми та методи навчання вчителів, матеріали з організації освіти дорослих, які допоможуть учителям упроваджувати корпоративні форми: тренінги, семінари, ділові ігри, дискусії, майстер-класи; інтерактивне навчання, що дозволить створювати нове освітнє середовище, використовувати компетентнісний, діяльнісний підходи у навчанні вчителів, що уможливить формування загальнокультурної й міжкультурної компетентностей педагогів. The publication was developed in accordance with the Law of Ukraine ‘On Education’, taking into account the tasks arising from the main provisions of the ‘New Ukrainian School’ Concept. The educational and methodological manual presents the forms and methods of teaching teachers, materials on the organization of adult education, which could help teachers to implement corporate forms: trainings, seminars, business games, discussions, master classes; interactive learning, which could allow to create a new educational environment, to use competence-based, activity-based approaches in teachers’ training in order to enable the formation of general cultural and intercultural competences of teachers. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : НВВ КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | андрагогіка | uk_UK |
dc.subject | andragogy | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | методика навчання вчителів | uk_UK |
dc.subject | methodology of teacher training | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | практика навчання вчителів | uk_UK |
dc.subject | teacher training practice | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | навчання дорослих | uk_UK |
dc.subject | adult education | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Андрагогіка: Методика і практика: Як навчати вчителів | uk_UK |
dc.title.alternative | Andragogy: Methodology and practice: How to teach teachers | uk_UK |
dc.type | Working Paper | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андрагогіка 2023 (Сєрих).pdf | 1,36 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.