Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/416
Назва: Андрагогіка: Методика і практика: Як навчати вчителів
Інші назви: Andragogy: Methodology and practice: How to teach teachers
Автори: Сєрих, Лариса Володимирівна
Sierykh, Larisa Volodymyrivna
Чуркіна, Вікторія Григорівна
Churkina, Viktoriya Hryhorivna
Вороніна, Галина Леонідівна
Voronina, Halyna Leonidivna
Ключові слова: андрагогіка
andragogy
-
методика навчання вчителів
methodology of teacher training
-
практика навчання вчителів
teacher training practice
-
навчання дорослих
adult education
-
Рік публікації: 2023
Видавець: Суми : НВВ КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: Андрагогіка: Методика і практика: Як навчати вчителів: навчально-методичний посібник / Автори-упорядники: Л.В. Сєрих, В.Г. Чуркіна, Г.Л. Вороніна. Суми: НВВ КЗСОІППО. 2023. 92 c.
Короткий огляд (реферат): Видання розроблено відповідно до закону України «Про освіту», з урахуванням завдань, що виходять із основних положень концепції «Нова українська школа». У навчально-методичному посібнику представлені форми та методи навчання вчителів, матеріали з організації освіти дорослих, які допоможуть учителям упроваджувати корпоративні форми: тренінги, семінари, ділові ігри, дискусії, майстер-класи; інтерактивне навчання, що дозволить створювати нове освітнє середовище, використовувати компетентнісний, діяльнісний підходи у навчанні вчителів, що уможливить формування загальнокультурної й міжкультурної компетентностей педагогів. The publication was developed in accordance with the Law of Ukraine ‘On Education’, taking into account the tasks arising from the main provisions of the ‘New Ukrainian School’ Concept. The educational and methodological manual presents the forms and methods of teaching teachers, materials on the organization of adult education, which could help teachers to implement corporate forms: trainings, seminars, business games, discussions, master classes; interactive learning, which could allow to create a new educational environment, to use competence-based, activity-based approaches in teachers’ training in order to enable the formation of general cultural and intercultural competences of teachers.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/416
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрагогіка 2023 (Сєрих).pdf1.36 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.