Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418
Назва: | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика |
Інші назви: | Personal and professional teacher’s competence: theory and practice |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | особистісно-професійна компетентність personal and professional competence - педагоги teachers - теорія і практика педагогічної діяльності theory and practice of pedagogical activity - компетентнісний підхід competency approach - |
Рік публікації: | 2023 |
Видавець: | Суми : НІКО |
Бібліографічний опис: | Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2023. 207 с. |
Короткий огляд (реферат): | У збірнику наукових матеріалів представлені доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. The collection of scientific materials presents the reports of scientists, methodologists, teachers of higher education institutions, managers, teachers, educators of preschool education institutions, leaders of groups of out-of-school education institutions on the current problem of the formation and development of the personal and professional competence of a teacher. Pedagogical, professional, social, philosophical, managerial, psychological, methodical characteristics of the personal and professional competence of teachers of preschool, primary, general secondary, after-school, professional, higher education are revealed in the context of humanitarian meanings. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/418 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
30.03.2023 ЗБІРНИК.pdf | 3.1 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.