Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451
Назва: | Центри професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичні аспекти |
Інші назви: | Professional development centers for teaching staff: organizational and methodological aspects |
Автори: | Удовиченко, Ірина Віталіївна Udovychenko, Iryna Vitaliyvna Метейко, Алла Володимирівна Meteiko, Alla Vladimirovna |
Ключові слова: | методичні рекомендації guidelines - центри професійного розвитку professional development centers - організація методичної роботи organization of methodical work - професійні спільноти вчителів professional communities of teachers - |
Рік публікації: | 2023 |
Видавець: | ФОП Цьома С.П. |
Бібліографічний опис: | Центри професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичні аспекти : методичні рекомендації / уклад. І. В. Удовиченко, А. В. Метейко. Суми : ФОП Цьома С.П., 2023. 72 с. |
Короткий огляд (реферат): | У методичних рекомендаціях розглянуто нормативні документи, якими мають керуватися педагогічні працівники Центрів професійного розвитку педагогічних працівників під час планування та реалізації методичної роботи з педагогами громади, які входять до зони їх обслуговування. Деталізовано дефініцію понять «ідея», «методична тема», «методична проблема» та їх підпорядкування під час планування методичної роботи у закладі освіти, чи-то у процесі використання окремим педагогом, а також окреслено роль Центрів професійного розвитку педагогічних працівників у цьому процесі. Висвітлено спільні та відмінні риси функціонування методичних об’єднань і професійних спільнот педагогічних працівників. Наведено приклади методичних форм роботи, що сприятимуть ефективній діяльності професійних спільнот в очному та дистанційному форматах взаємодії. Розглянуто можливості організації професійних спільнот за допомогою соціальних мереж. The methodological recommendations consider regulatory documents that should be guided by pedagogical workers of Centers for professional development of pedagogical workers during the planning and implementation of methodical work with teachers of the community that are part of their service area. The definition of the concepts "idea", "methodical topic", "methodical problem" and their subordination during the planning of methodical work in an educational institution, or in the process of use by an individual teacher, is detailed, and the role of Centers for the professional development of pedagogical workers in this process is also outlined. Common and distinctive features of the functioning of methodical associations and professional communities of pedagogical workers are highlighted. Examples of methodical forms of work that will contribute to the effective activity of professional communities in face-to-face and remote formats of interaction are given. Possibilities of organizing professional communities using social networks are considered. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/451 |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3 ЦПР ПП метод.реком. (на репозитарій).pdf | 2.43 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.