Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гриценко, Олексій Михайлович | - |
dc.contributor.author | Hrytsenko, Oleksii Mykhailovych | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T12:30:54Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T12:30:54Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | - | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/495 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості . Аналіз поняття «емоційний інтелект» дає підстави зробити такі висновки: емоційний інтелект – це властивість особистості, яка сприяє усвідомленню, розумінню власних емоцій і емоцій оточення її, гармонійному розвитку та покращенню міжособистісної взаємодії. Ознаки емоційного інтелекту: емоційна поінформованість, вміння керувати емоціями, спонукаючими до дії, здатність розуміти емоції оточуючих, вміння впливати на емоції інших людей, здатність розділяти справжні емоції та їх імітацію, а також здатність розуміти причини наслідків емоцій. Виділяють наступні чинники розвитку емоційного інтелекту у ранній дорослості: когнітивні здібності (швидкість та точність переробки емоційної інформації); уявлення про емоції (як про цінності, як про важливе джерело інформації); особливості емоційності (емоційна стійкість, емоційна чутливість). Проведено дослідження особливостей розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості та чинники, які впливають на нього. У дослідженні приймали участь 40 осіб, 29 жінок та 11 чоловіків. Результати показали що у більшості дорослих досліджуваних переважає середній рівень емоційного інтелекту (60%). Отримані дані свідчать про розвинену емпатію, здатність розуміти власні емоції та емоції інших людей. Був проаналізований взаємозв’язок чинників та рівня емоційного інтелекту за допомогою методу рангової кореляції Спірмена. Кореляційний аналіз показав наявність залежності між рівнем розвитку самосвідомості та рівнем розвитку емоційного інтелекту. Особи, які мають більш розвинену навичку спостереження за власними емоціями та поведінкою схильні мати більш високий рівень емоційного інтелекту. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
dc.subject | дорослість | uk_UK |
dc.subject | зрілість | uk_UK |
dc.title | Особливості розвитку емоційного інтелекту в осіб періоду ранньої дорослості | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of the development of emotional intelligence in persons in the period of early adulthood | uk_UK |
dc.type | Masters thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 170.5 kB | Adobe PDF | Download | |
Реферат.pdf | 327.92 kB | Adobe PDF | Download | |
Титульна сторінка.pdf | 144.02 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.