Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Єфремова, Ангеліна Андріївна | - |
dc.contributor.author | Yefremova, Anhelina Andriivna | - |
dc.date.accessioned | 2024-03-25T12:36:26Z | - |
dc.date.available | 2024-03-25T12:36:26Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | - | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497 | - |
dc.description.abstract | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в підлітків. У роботі здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуальних підходів до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену, який свідчить, що поняття «емоційний інтелект» має багато визначень в залежності від поглядів їх авторів. Узагальнюючи існуючі в науці визначення, можна стверджувати, що у широкому розумінні емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями як власними, так і інших людей. Визначено структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. До структурно-функціональної моделі включено когнітивний, афективний і конативний компоненти. Проведено емпірико- діагностичне дослідження емоційного інтелекту підлітків як чинника запобігання шкільному булінгу, яке довело актуальність проблеми булінгу в шкільному середовищі (76% опитаних підтвердили, що були учасниками даного процесу), а також було виявлено, що найпоширенішою формою булінгу серед учнів закладів загальної середньої освіти 12-16 років є вербальна. Це можна пояснити віком респондентів – відбувається зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви. Розроблено методичні рекомендації щодо програми розвитку емоційного інтелекту як чинника запобігання шкільному булінгу. На основі узагальнення результатів теоретичного і емпіричного досліджень було розроблено та реалізовано програму протидії булінгу в шкільному середовищі. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | КЗ СОІППО | uk_UK |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UK |
dc.subject | булінг | uk_UK |
dc.subject | емоційний інтелект в підлітків | uk_UK |
dc.title | Особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітків | uk_UK |
dc.title.alternative | Peculiarities of the development of emotional intelligence in teenagers | uk_UK |
dc.type | Masters thesis | uk_UK |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 186.89 kB | Adobe PDF | Download | |
Реферат.pdf | 277.26 kB | Adobe PDF | Download | |
Титульна сторінка.pdf | 142.99 kB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.