Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄфремова, Ангеліна Андріївна-
dc.contributor.authorYefremova, Anhelina Andriivna-
dc.date.accessioned2024-03-25T12:36:26Z-
dc.date.available2024-03-25T12:36:26Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citation-uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497-
dc.description.abstractУ магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в підлітків. У роботі здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуальних підходів до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену, який свідчить, що поняття «емоційний інтелект» має багато визначень в залежності від поглядів їх авторів. Узагальнюючи існуючі в науці визначення, можна стверджувати, що у широкому розумінні емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями як власними, так і інших людей. Визначено структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. До структурно-функціональної моделі включено когнітивний, афективний і конативний компоненти. Проведено емпірико- діагностичне дослідження емоційного інтелекту підлітків як чинника запобігання шкільному булінгу, яке довело актуальність проблеми булінгу в шкільному середовищі (76% опитаних підтвердили, що були учасниками даного процесу), а також було виявлено, що найпоширенішою формою булінгу серед учнів закладів загальної середньої освіти 12-16 років є вербальна. Це можна пояснити віком респондентів – відбувається зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви. Розроблено методичні рекомендації щодо програми розвитку емоційного інтелекту як чинника запобігання шкільному булінгу. На основі узагальнення результатів теоретичного і емпіричного досліджень було розроблено та реалізовано програму протидії булінгу в шкільному середовищі.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКЗ СОІППОuk_UK
dc.subjectемоційний інтелектuk_UK
dc.subjectбулінгuk_UK
dc.subjectемоційний інтелект в підлітківuk_UK
dc.titleОсобливості розвитку емоційного інтелекту в підлітківuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of the development of emotional intelligence in teenagersuk_UK
dc.typeMasters thesisuk_UK
Appears in Collections:Кафедра психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зміст.pdf186.89 kBAdobe PDFDownload
Реферат.pdf277.26 kBAdobe PDFDownload
Титульна сторінка.pdf142.99 kBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.