Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497
Назва: | Особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітків |
Інші назви: | Peculiarities of the development of emotional intelligence in teenagers |
Автори: | Єфремова, Ангеліна Андріївна Yefremova, Anhelina Andriivna |
Ключові слова: | емоційний інтелект булінг емоційний інтелект в підлітків |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | КЗ СОІППО |
Бібліографічний опис: | - |
Короткий огляд (реферат): | У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в підлітків. У роботі здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуальних підходів до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену, який свідчить, що поняття «емоційний інтелект» має багато визначень в залежності від поглядів їх авторів. Узагальнюючи існуючі в науці визначення, можна стверджувати, що у широкому розумінні емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями як власними, так і інших людей. Визначено структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. До структурно-функціональної моделі включено когнітивний, афективний і конативний компоненти. Проведено емпірико- діагностичне дослідження емоційного інтелекту підлітків як чинника запобігання шкільному булінгу, яке довело актуальність проблеми булінгу в шкільному середовищі (76% опитаних підтвердили, що були учасниками даного процесу), а також було виявлено, що найпоширенішою формою булінгу серед учнів закладів загальної середньої освіти 12-16 років є вербальна. Це можна пояснити віком респондентів – відбувається зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви. Розроблено методичні рекомендації щодо програми розвитку емоційного інтелекту як чинника запобігання шкільному булінгу. На основі узагальнення результатів теоретичного і емпіричного досліджень було розроблено та реалізовано програму протидії булінгу в шкільному середовищі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Зміст.pdf | 186.89 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Реферат.pdf | 277.26 kB | Adobe PDF | Завантажити | |
Титульна сторінка.pdf | 142.99 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.