Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497
Назва: Особливості розвитку емоційного інтелекту в підлітків
Інші назви: Peculiarities of the development of emotional intelligence in teenagers
Автори: Єфремова, Ангеліна Андріївна
Yefremova, Anhelina Andriivna
Ключові слова: емоційний інтелект
булінг
емоційний інтелект в підлітків
Рік публікації: 2024
Видавець: КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: -
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей розвитку емоційного інтелекту в підлітків. У роботі здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуальних підходів до визначення емоційного інтелекту як соціально-психологічного феномену, який свідчить, що поняття «емоційний інтелект» має багато визначень в залежності від поглядів їх авторів. Узагальнюючи існуючі в науці визначення, можна стверджувати, що у широкому розумінні емоційний інтелект визначається як здатність людини до усвідомлення, прийняття та управління емоційними станами і почуттями як власними, так і інших людей. Визначено структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. До структурно-функціональної моделі включено когнітивний, афективний і конативний компоненти. Проведено емпірико- діагностичне дослідження емоційного інтелекту підлітків як чинника запобігання шкільному булінгу, яке довело актуальність проблеми булінгу в шкільному середовищі (76% опитаних підтвердили, що були учасниками даного процесу), а також було виявлено, що найпоширенішою формою булінгу серед учнів закладів загальної середньої освіти 12-16 років є вербальна. Це можна пояснити віком респондентів – відбувається зміна форм прояву знущань з відкритих фізичних на вербальні, а згодом на непрямі прояви. Розроблено методичні рекомендації щодо програми розвитку емоційного інтелекту як чинника запобігання шкільному булінгу. На основі узагальнення результатів теоретичного і емпіричного досліджень було розроблено та реалізовано програму протидії булінгу в шкільному середовищі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/497
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf186.89 kBAdobe PDFЗавантажити
Реферат.pdf277.26 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf142.99 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.