Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507
Назва: Особливості прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціях
Інші назви: Peculiarities of the manifestation of coping strategies of pedagogical workers in stressful situations
Автори: Таран, Ірина Іванівна
Taran, Iryna Ivanivna
Ключові слова: стрес
стресори
копінг-стратегія
Рік публікації: 2024
Видавець: КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: -
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано ступінь дослідженості проблеми особливостей прояву копінг-стратегій педагогічних працівників у стресових ситуаціях. У роботі стрес розуміється як психічний, фізіологічний, емоційний стан напруженості організму, який виникає у відповідь на певний подразник (стресор) в оточуючому середовищі. Копінг-стратегії – це засоби управління діючим стрес-чинником, які виникають як відповідь особистості на загрозу. У теорії копінг-поведінки виокремлюють базисні копінг-стратегії, до яких належать «розв’язання проблем», «пошук соціальної підтримки» та «уникання». У ході проведеного дослідження визначено, що у респондентів із високим рівнем професійного стресу копінг-стратегії розмістилися таким чином: приблизно у третини опитаних у стресових ситуаціях проявляється проблемно-орієнтований стиль (стиль, орієнтований на вирішення завдань) та емоційно-орієнтований стиль поведінки (прояв емоційних реакцій). Дещо менше педагогічних працівників у стресових ситуаціях обирають стиль орієнтований на уникнення або відволікання (активне виключення зі свідомості проблеми, очікування більш сприятливих умов для вирішення ситуації), і лише незначна кількість опитаних у стресових ситуаціях звертаються до пошуку та використання соціальної підтримки, вирішення проблеми за допомогою інших людей. Розроблені психологічні рекомендації щодо визначення оптимальних копінг-стратегій педагогів у стресових ситуаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/507
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Реферат.pdf280.1 kBAdobe PDFЗавантажити
Зміст.pdf155.59 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf143.34 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.