Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/517
Назва: Особливості управління маркетинговою діяльністю закладу вищої освіти
Інші назви: Peculiarities of marketing management activities of a higher education institution
Автори: Лісовський, Віталій Іванович
Lisovs'kyi, Vitalii Ivanovych
Ключові слова: маркетингова діяльність
управління маркетинговою діяльністю
заклад вищої освіти
Рік публікації: 2024
Видавець: КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: -
Короткий огляд (реферат): У магістерській роботі проаналізовано маркетингове середовище Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти з використанням методу SWOT-аналізу, що дав змогу визначити сильні та слабкі сторони, можливості та загрози, які вказали на необхідність вдосконалення структури управління маркетингом з погляду забезпечення ефективних взаємозв’язків його підрозділів та необхідність вивчення, місця, ролі і можливостей інституту на ринку освітніх послуг.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/517
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зміст.pdf150.68 kBAdobe PDFЗавантажити
Реферат.pdf270.51 kBAdobe PDFЗавантажити
Титульна сторінка.pdf157.44 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.