Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528
Назва: | Дизайн у проєкції естетичного виховання підлітків закладів загальної середньої та позашкільної освіти |
Інші назви: | Design in the projection of aesthetic education of teenagers in institutions of general secondary and extracurricular education |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | дизайн design - естетичне виховання aesthetic education - підлітки teenagers - заклади загальної середньої та позашкільної освіти institutions of general secondary and extracurricular education - |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | ННІКМ Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Сєрих, Л. В. (2024). Дизайн у проєкції естетичного виховання підлітків закладів загальної середньої та позашкільної освіти. Зб. матер. V міжнар. наук.-практ. конф. «Функції дизайну в сучасному світі: виміри 2024». 21–22 березня 2024 року. Навчально-науковий інститут культури і мистецтв (ННІКМ) Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка, 45-47. |
Короткий огляд (реферат): | У публікації розглянуто роль дизайну у становленні естетичного виховання підлітків загальної середньої та позашкільної освіти. Показано вплив на структурні компоненти естетичного виховання підлітків: чуттєво-емоційний; інформаційний; комунікативний, за якими визначено відповідні основні критерії та показники естетичного виховання підлітків: перцептивно-емоційний; когнітивно-пізнавальний; діяльнісно-творчий критерії. The publication examines the role of design in the formation of aesthetic education of teenagers of general secondary and extracurricular education. The impact on the structural components of aesthetic education of teenagers is shown: sensory-emotional; informative; communicative, according to which the relevant main criteria and indicators of aesthetic education of teenagers are determined: perceptual-emotional; cognitive-cognitive; activity and creative criteria. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/528 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Cєрих_ЛВ_СДПУ_ім_АМакаренка.pdf | 617.61 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.