Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/533
Назва: | Застосування наукових дидактичних казок при вивченні теми «молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики для майбутніх корекційних педагогів |
Інші назви: | The use of the scientific didactic tales during study the topic "Molecular bases of heredity" at Genetics lessons for future special education teachers |
Автори: | Золотарьова, Тетяна Вікторівна Zolotarʹova, Теtiana Victorivna |
Ключові слова: | дидактичний менеджмент didactic management - підготовка корекційних педагогів training of special education teachers - генетика genetics - наукова дидактична казка scientific didactic tale - система казок tales’ system - типи уроків types of lessons - евристичні методи heuristic methods - пізнавальні психічні процеси cognitive mental processes - |
Рік публікації: | 2024 |
Видавець: | Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка |
Бібліографічний опис: | Золотарьова Т. В. Застосування наукових дидактичних казок при вивченні теми «молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики для майбутніх корекційних педагогів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024, № 1-2 (135-136). С. 243-260 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано методику роботи з науковими дидактичними казками при вивченні теми «Молекулярні основи спадковості» на заняттях з основ генетики. З метою адекватної інтерпретації наукового матеріалу серед філософських, психологічних та соціальних аспектів людського життя студенти шукають аналогію з науковою генетичною інформацією по темі та підбирають відповідні філософські, психологічні та соціальні метафори для кожного генетичного об’єкта та процесу, про який буде написано в казці. Вивчення складного генетичного матеріалу перестає бути важким і неприємним завданням, якого студенти зазвичай намагаються уникати якомога довше, а перетворюється на приємний процес, яким хочеться займатися постійно. The article analyzes the method of working with scientific didactic tales during study the topic "Molecular basеs of heredity" at the genetics lessons. For the purpose of adequately interpret scientific material among philosophical, psychological and social aspects of human life, students searchеs for an analogy with scientific genetic information on the topic and select appropriate philosophical, psychological and social metaphors for each genetic object and process that will be written about in the tale. The study of complex genetic material ceases to be a difficult and unpleasant task, which students usually try to avoid as long as possible, and becomes a pleasant process that one wants to do constantly. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/533 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Zolotaryova_The use of the scientific didactic tales.pdf | 360.67 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.