Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/54
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГрицай, Сергій Михайлович-
dc.contributor.authorГрицай, Сергей Михайлович-
dc.contributor.authorHrytsai Serhii Mykhailovych-
dc.date.accessioned2016-09-20T10:56:30Z-
dc.date.available2016-09-20T10:56:30Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationГрицай С.М. Характеристика структурних компонентів політичної культури вчителя / С.М. Грицай // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка: зб. наук. праць. Вип. 31. – Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2016. – С. 212-218.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/54-
dc.description.abstractДемократизація української держави та її інтеграція в європейський простір спонукають до реформування системи освіти. Ускладнення розвитку українського суспільства в умовах глибокої трансформації передбачає активне залучення молоді до участі в державотворчих процесах. У політичній сфері молодь здатна здійснити значну підтримку новобраного політичного курсу, сприйняти європейські демократичні цінності з урахуванням власних національних традицій. Об’єктивно виникає запит суспільства на створення умов для формування політичної культури громадян і перш за все учнівської та студентської молоді. Це завдання виконати належним чином якісно і продуктивно можуть інституції освіти. Демократизация украинского государства и её интеграция в европейское пространство нацеливает на реформирование системы образования. Усложнение развития украинского общества в условиях глобальной трансформации определяет активное привлечение молодёжи к участию в процессах государственного строительства. В политической сфере молодёжь способна совершить значительную поддержку нового политического курса, способствовать развитию европейским демократическим ценностям с учётом собственных национальных традиций. Объективно возникает запрос общества на создание условий для формирования политической культуры граждан и в первую очередь школьников и студентов. Это задание выполнить качественно и продуктивно могут институты образования. The democratization of the Ukrainian state and its integration into the European space aims at reforming of the education system. The active involvement of young people to participate in the processes of the state-building is defined by the increasing complexity of Ukrainian society development in the conditions of global transformation. The youth is able to make a significant support for the new line of policy, to promote of the the development of European democratic values taking into account their own national traditions, in the political sphere. Objectively, there is a request of the society to create the conditions for the formation of the political culture of the citizens and especially pupils, students. Education institutions can perform task mentioned above efficiently and productively.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженкаuk_UK
dc.subjectполітична культураuk_UK
dc.subjectполитическая культураuk_UK
dc.subjectpolitical cultureuk_UK
dc.subjectхарактеристикаuk_UK
dc.subjectхарактеристикаuk_UK
dc.subjectcharacteristicsuk_UK
dc.subjectструктурні компонентиuk_UK
dc.subjectструктурные компонентыuk_UK
dc.subjectstructural componentsuk_UK
dc.subjectаксіологічнийuk_UK
dc.subjectаксиологическийuk_UK
dc.subjectaxiologicaluk_UK
dc.subjectкогнітивнийuk_UK
dc.subjectкогнитивныйuk_UK
dc.subjectcognitiveuk_UK
dc.titleХарактеристика структурних компонентів політичної культури вчителяuk_UK
dc.title.alternativeХарактеристика структурних компонентов политической культуры учителяuk_UK
dc.title.alternativeAbstract characteristics of the structural components of the political culture of a teacheruk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gritsay_Political_Culture_Of_A_Teacher.pdf3.15 MBAdobe PDFDownload


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.