Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/54
Назва: Характеристика структурних компонентів політичної культури вчителя
Інші назви: Характеристика структурних компонентов политической культуры учителя
Abstract characteristics of the structural components of the political culture of a teacher
Автори: Грицай, Сергій Михайлович
Грицай, Сергей Михайлович
Hrytsai Serhii Mykhailovych
Ключові слова: політична культура
политическая культура
political culture
характеристика
характеристика
characteristics
структурні компоненти
структурные компоненты
structural components
аксіологічний
аксиологический
axiological
когнітивний
когнитивный
cognitive
Рік публікації: 2016
Видавець: Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка
Бібліографічний опис: Грицай С.М. Характеристика структурних компонентів політичної культури вчителя / С.М. Грицай // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка: зб. наук. праць. Вип. 31. – Глухів: РВВ Глухівського НПУ ім. О. Довженка, 2016. – С. 212-218.
Короткий огляд (реферат): Демократизація української держави та її інтеграція в європейський простір спонукають до реформування системи освіти. Ускладнення розвитку українського суспільства в умовах глибокої трансформації передбачає активне залучення молоді до участі в державотворчих процесах. У політичній сфері молодь здатна здійснити значну підтримку новобраного політичного курсу, сприйняти європейські демократичні цінності з урахуванням власних національних традицій. Об’єктивно виникає запит суспільства на створення умов для формування політичної культури громадян і перш за все учнівської та студентської молоді. Це завдання виконати належним чином якісно і продуктивно можуть інституції освіти. Демократизация украинского государства и её интеграция в европейское пространство нацеливает на реформирование системы образования. Усложнение развития украинского общества в условиях глобальной трансформации определяет активное привлечение молодёжи к участию в процессах государственного строительства. В политической сфере молодёжь способна совершить значительную поддержку нового политического курса, способствовать развитию европейским демократическим ценностям с учётом собственных национальных традиций. Объективно возникает запрос общества на создание условий для формирования политической культуры граждан и в первую очередь школьников и студентов. Это задание выполнить качественно и продуктивно могут институты образования. The democratization of the Ukrainian state and its integration into the European space aims at reforming of the education system. The active involvement of young people to participate in the processes of the state-building is defined by the increasing complexity of Ukrainian society development in the conditions of global transformation. The youth is able to make a significant support for the new line of policy, to promote of the the development of European democratic values taking into account their own national traditions, in the political sphere. Objectively, there is a request of the society to create the conditions for the formation of the political culture of the citizens and especially pupils, students. Education institutions can perform task mentioned above efficiently and productively.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/54
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки, спеціальної освіти та менеджменту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gritsay_Political_Culture_Of_A_Teacher.pdf3.15 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.