Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/571
Назва: Дитиноцентризм як ключ до успіху в Новій українській школі
Інші назви: Child-centeredness as the key to success in the New Ukrainian School
Автори: Панченко, Світлана Миколаївна
Panchenko, Svitlana Mykolayivna
Ключові слова: дитиноцентризм
child-centeredness
-
Нова українська школа
New Ukrainian School
-
навчання, орієнтоване на учня
student-centered learning (SCL)
-
індивідуальність
individuality
-
Рік публікації: 2024
Видавець: Суми : НВВ КЗ СОІППО
Бібліографічний опис: Панченко С. М. Дитиноцентризм як ключ до успіху в Новій українській школі : навчальний посібник. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2024. 128 с.
Короткий огляд (реферат): Навчальний посібник розроблений з метою дослідження та практичного застосування дитиноцентрованого підходу в освіті. Автор пропонує комплексний підхід до впровадження дитиноцентрованої методики, зосереджуючись на потребах учня в освітньому процесі, індивідуальному підході до кожної дитини, розвитку її креативності та самостійності. У навчальному посібнику освітлюються такі аспекти: ціннісні орієнтири реформи «Нова українська школа»; завдання та технології особистісно орієнтованої моделі освіти; принцип дитиноцентризму, як один із ключових засад реформи «Нова українська школа»; педагогічні умови та технології індивідуалізації навчання, адаптування навчальних траєкторій до індивідуально-психологічних особливостей учня. Навчальний посібник висвітлює ключові принципи, методики та стратегії, які допоможуть вчителям розкрити потенціал кожної дитини, створити стимулююче та ефективне навчальне середовище для учнів, та може стати корисним ресурсом для слухачів курсів підвищення кваліфікації, педагогів, які прагнуть до сучасного та ефективного підходу до навчання. The study guide was developed for the purpose of research and practical application of the child-centered approach in education. The author offers a comprehensive approach to the implementation of child-centered methodology, focusing on the needs of a student during educational process, an individual approach to each child, the development of his or her creativity and independence. The study guide covers the following aspects: value orientations of the “New Ukrainian School” reform; tasks and technologies of personally oriented model of education; the principle of child-centeredness as one of the key principles of the “New Ukrainian School” reform; pedagogical terms and technologies of individualizing learning, adapting educational trajectories to the individual psychological characteristics of a student. The study guide highlights key principles, techniques and strategies that will help teachers to unlock the potential of each child, create a stimulating and effective learning environment for students, and can be a useful resource for trainees of professional development courses, teachers who strive for a modern and effective approach to teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/571
Розташовується у зібраннях:Кафедра психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дитиноцентризм_Навчальний_посібник_Панченко (1).pdf2,69 MBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.