Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/571
Title: | Дитиноцентризм як ключ до успіху в Новій українській школі |
Other Titles: | Child-centeredness as the key to success in the New Ukrainian School |
Authors: | Панченко, Світлана Миколаївна Panchenko, Svitlana Mykolayivna |
Keywords: | дитиноцентризм child-centeredness - Нова українська школа New Ukrainian School - навчання, орієнтоване на учня student-centered learning (SCL) - індивідуальність individuality - |
Issue Year: | 2024 |
Publisher: | Суми : НВВ КЗ СОІППО |
Citation: | Панченко С. М. Дитиноцентризм як ключ до успіху в Новій українській школі : навчальний посібник. Суми : НВВ КЗ СОІППО, 2024. 128 с. |
Abstract: | Навчальний посібник розроблений з метою дослідження та практичного застосування дитиноцентрованого підходу в освіті. Автор пропонує комплексний підхід до впровадження дитиноцентрованої методики, зосереджуючись на потребах учня в освітньому процесі, індивідуальному підході до кожної дитини, розвитку її креативності та самостійності. У навчальному посібнику освітлюються такі аспекти: ціннісні орієнтири реформи «Нова українська школа»; завдання та технології особистісно орієнтованої моделі освіти; принцип дитиноцентризму, як один із ключових засад реформи «Нова українська школа»; педагогічні умови та технології індивідуалізації навчання, адаптування навчальних траєкторій до індивідуально-психологічних особливостей учня. Навчальний посібник висвітлює ключові принципи, методики та стратегії, які допоможуть вчителям розкрити потенціал кожної дитини, створити стимулююче та ефективне навчальне середовище для учнів, та може стати корисним ресурсом для слухачів курсів підвищення кваліфікації, педагогів, які прагнуть до сучасного та ефективного підходу до навчання. The study guide was developed for the purpose of research and practical application of the child-centered approach in education. The author offers a comprehensive approach to the implementation of child-centered methodology, focusing on the needs of a student during educational process, an individual approach to each child, the development of his or her creativity and independence. The study guide covers the following aspects: value orientations of the “New Ukrainian School” reform; tasks and technologies of personally oriented model of education; the principle of child-centeredness as one of the key principles of the “New Ukrainian School” reform; pedagogical terms and technologies of individualizing learning, adapting educational trajectories to the individual psychological characteristics of a student. The study guide highlights key principles, techniques and strategies that will help teachers to unlock the potential of each child, create a stimulating and effective learning environment for students, and can be a useful resource for trainees of professional development courses, teachers who strive for a modern and effective approach to teaching. |
URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/571 |
Appears in Collections: | Кафедра психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Дитиноцентризм_Навчальний_посібник_Панченко (1).pdf | 2,69 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.