Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/575
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Удовиченко, Ірина Віталіївна | - |
dc.contributor.author | Udovychenko, Iryna Vitaliyvna | - |
dc.contributor.author | Метейко, Алла Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Meteiko, Alla Vladimirovna | - |
dc.date.accessioned | 2025-03-25T12:56:57Z | - |
dc.date.available | 2025-03-25T12:56:57Z | - |
dc.date.issued | 2024 | - |
dc.identifier.citation | Побудова траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичний аспект : інформаційно-методичний збірник / уклад.: І.В. Удовиченко, А.В. Метейко. Суми : ФОП Цьома С.П., 2024. 36 с. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/575 | - |
dc.description.abstract | Інформаційно-методичний збірник оформлено за допомогою інфографіки. Змістове наповнення видання: нормативні документи, можливості здійснення вчителем самоаналізу та самодіагностики. Запропоновано варіанти побудови траєкторії професійного розвитку вчителя та надано методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Розглянуто можливості участі вчителів у педагогічних конкурсах, як варіант педагогічного фахового зростання. The informational and methodological collection is designed using infographics. Content of publication: normative documents, possibilities for teacher’s introspection and self-diagnosis. Options for building teacher's professional development are proposed and methodological recommendations for skills improving of pedagogical staff were provided. The possibilities of teachers’ participation in pedagogical competitions as a variant of pedagogical professional growth are considered. | uk_UK |
dc.language.iso | uk | uk_UK |
dc.publisher | Суми : ФОП Цьома С.П. | uk_UK |
dc.subject | інформаційно-методичний збірник | uk_UK |
dc.subject | informational and methodical collection | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | траєкторія професійного розвитку | uk_UK |
dc.subject | trajectory of professional development | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | професійне зростання вчителя | uk_UK |
dc.subject | teacher’s professional growth | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.subject | інфографіка | uk_UK |
dc.subject | infographics | uk_UK |
dc.subject | - | uk_UK |
dc.title | Побудова траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників: організаційно-методичний аспект | uk_UK |
dc.title.alternative | Construction of the trajectory of professional development of pedagogical workers: organizational and methodological aspect | uk_UK |
dc.type | Working Paper | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Навчально-методичний відділ координації освітньої діяльності та професійного розвитку |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Побудова траєкторії професійного розвитку педагогічних працівників організаційнометодичний аспект.pdf | 39 MB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.