Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/57
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСєрих, Лариса Володимирівна-
dc.contributor.authorСерых, Лариса Владимировна-
dc.contributor.authorSierykh, Larisa Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2016-09-29T08:26:52Z-
dc.date.available2016-09-29T08:26:52Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationСєрих Л. В. Інтеграція різних видів мистецтва на уроках української літератури у п’ятому класі як засіб естетичного виховання школярів / Л. В. Сєрих // Шкільний світ. – 2005. – січень. – С. 3-6.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/57-
dc.description.abstractСтаття розкриває основні види інтеграції мистецтвознавчих предметів на уроках української літератури, що є основним засобом естетичного виховання школярів. Статья раскрывает основные виды интеграции искусствоведческих предметов на уроках украинской литературы, что является основным средством эстетического воспитания школьников. Эстетические переживания детей, которые возникают под влиянием произведений искусства, выражаются в форме коротких, эмоциональных, насыщенных высказываний: «Мне нравится…». Воспринимая произведения искусства, школьники анализируют их направленность, сравнивают с действительностью, оценивают художественные образы. Всё это обогащает и развивает их чувственную сферу, способствует глубокому восприятию, обогащает речь и творческую активность школьников. The paper uncovers the basic aspects of federating pictures of subjects at lessons of the Ukrainian literature, which is a permanent asset of aesthetic education of the schoolboys. The aesthetic experiences of children, which one arise under influencing of works of art, express in the shape of the short, emotional, saturated expressions: « It is pleasant to me … ». Perceiving works of art, the schoolboys analyze their contents, directivity, compare to an enclosing actuality, and accordingly value art images. All it enriches and develops their sensual sphere promotes deep perception of the emotional state, which one in turn concentrates with speech of thinking and creative activity of the schoolboys.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКиївuk_UK
dc.subjectестетичне вихованняuk_UK
dc.subjectэстетическое воспитаниеuk_UK
dc.subjectthe aesthetic educationuk_UK
dc.subjectшколяріuk_UK
dc.subjectшкольникиuk_UK
dc.subjectschool pupilsuk_UK
dc.subjectмистецтвоuk_UK
dc.subjectискусствоuk_UK
dc.subjectthe artuk_UK
dc.titleІнтеграція видів мистецтв на уроках української літератури як засіб естетичного виховання школярівuk_UK
dc.title.alternativeИнтеграция видов искусств на уроках украинской литературы как средство эстетического воспитания школьниковuk_UK
dc.title.alternativeThe integration of the arts at the lessons of Ukrainian literature as a means of aesthetic education of school pupilsuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Кафедра теорії і методики змісту освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sierykh_Sumy_Eaesthetic_Education_School_Pupils.pdf241,67 kBAdobe PDFЗавантажити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.