Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/57
Назва: | Інтеграція видів мистецтв на уроках української літератури як засіб естетичного виховання школярів |
Інші назви: | Интеграция видов искусств на уроках украинской литературы как средство эстетического воспитания школьников The integration of the arts at the lessons of Ukrainian literature as a means of aesthetic education of school pupils |
Автори: | Сєрих, Лариса Володимирівна Серых, Лариса Владимировна Sierykh, Larisa Volodymyrivna |
Ключові слова: | естетичне виховання эстетическое воспитание the aesthetic education школярі школьники school pupils мистецтво искусство the art |
Рік публікації: | 2005 |
Видавець: | Київ |
Бібліографічний опис: | Сєрих Л. В. Інтеграція різних видів мистецтва на уроках української літератури у п’ятому класі як засіб естетичного виховання школярів / Л. В. Сєрих // Шкільний світ. – 2005. – січень. – С. 3-6. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває основні види інтеграції мистецтвознавчих предметів на уроках української літератури, що є основним засобом естетичного виховання школярів. Статья раскрывает основные виды интеграции искусствоведческих предметов на уроках украинской литературы, что является основным средством эстетического воспитания школьников. Эстетические переживания детей, которые возникают под влиянием произведений искусства, выражаются в форме коротких, эмоциональных, насыщенных высказываний: «Мне нравится…». Воспринимая произведения искусства, школьники анализируют их направленность, сравнивают с действительностью, оценивают художественные образы. Всё это обогащает и развивает их чувственную сферу, способствует глубокому восприятию, обогащает речь и творческую активность школьников. The paper uncovers the basic aspects of federating pictures of subjects at lessons of the Ukrainian literature, which is a permanent asset of aesthetic education of the schoolboys. The aesthetic experiences of children, which one arise under influencing of works of art, express in the shape of the short, emotional, saturated expressions: « It is pleasant to me … ». Perceiving works of art, the schoolboys analyze their contents, directivity, compare to an enclosing actuality, and accordingly value art images. All it enriches and develops their sensual sphere promotes deep perception of the emotional state, which one in turn concentrates with speech of thinking and creative activity of the schoolboys. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/57 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра теорії і методики змісту освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sierykh_Sumy_Eaesthetic_Education_School_Pupils.pdf | 241.67 kB | Adobe PDF | Завантажити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.