Please use this identifier to cite or link to this item:
http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/66| Title: | Створення електронного навчального середовища за допомогою сервісів WEB 2.0 та його використання у освіті дорослих |
| Other Titles: | Создание электронного учебного среды с помощью сервисов WEB 2.0 и его использование в образовании взрослых The creation of e-learning environment using WEB 2.0 services and its use in adult education |
| Authors: | Герасименко, Наталія Вікторівна Герасименко, Наталия Викторовна Herasymenko, Nataliia Viktorivna |
| Keywords: | технологія технология technology вікіресурс викиресурс wikiresources вікі-технологія вики-технология wiki-technology соціальна мережа социальная сеть social network навички навыки skills інформаційна культура информационная культура information culture |
| Issue Year: | 2015 |
| Publisher: | Рівне:Гедеон-Прінт, 2015 |
| Citation: | Герасименко Н. Створення електронного навчального середовища за допомогою сервісів WEB 2.0 та його використання у освіті дорослих / Н. Герасименко // Нова педагогічна думка : науково-методичний журнал. – Рівне : Гедеон-Прінт, 2015. – № 4 (84). – С. 42 – 45. |
| Abstract: | У статті розглянуті можливості застосування сервісів WEB 2.0 у професійній діяльності педагогів, їх навчанні, зокрема ресурси, створені за допомогою вікі-технологій. В статье рассмотрены возможности применения сервисов WEB 2.0 в профессиональной деятельности педагогов, их обучении, в частности ресурсы, созданные с помощью вики-технологий. The article considers possibilities of applying WEB 2.0 services in the professional activity of teachers, their training, in particular, resources created using wiki technology. |
| URI: | http://ir.soippo.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/66 |
| Appears in Collections: | Кафедра освітніх та інформаційних технологій |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Herasymenko _E-learning_Environment_Using_WEB2.0.pdf | 2,06 MB | Adobe PDF | Download |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.